Voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Eindelijk kom ik dan ook eens even meekletsen. Ik lees al bijna een jaar (!) mee, eerst op het zwangerforum en nu hier. Ik heb weleens eerder geprobeerd in te loggen maar lukte toen niet en nooit meer verdere pogingen gedaan. Maar nu wirdt het toch tijd vind ik, dus bij deze:
Ik ben Marcia, mama van een dochter, Puck. Ze is geboren op 12 augustus 2006 en ik vind het geweldig om jullie herkenbare verhalen te lezen. Ik zal binnenkort een foto plaatsen!
Marcia  mv Puck.

Welkom! Zat leesvoer altijd hier!! ( en nu dus ook schrijfvoer!!)

Leuke naam Puck!

En we willen inderdaad foto's!!!!!!!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Welkom!!!

Met foto's doe je het altijd goed hier!!
leuke naam : Puck, stond ook hoog op mijn namenlijstje maar hubbie kent iemand met een kat die zo heette, dus dat werd resoluut van tafel geveegd.... ( Sorry..) Maar ik vind hem nog steeds errug leuk!

-X- marieke

Hey Marcia,

Leuk dat je nu ook meeschrijft. En inderdaad; er is altijd leesvoer.

Groetjes,
Nelly mv Dean.

Hoi hoi,

Gezellig weer kletsmama erbij,van harte welkom...en idd we zijn verzot op FOTO'S...

Groetjes Kitty en Tess.

Leuk dat je ook mee komt kletsen.
Wat een leuke naam hebben jullie. Ik vind die naam ook super en had hem ook op mijn lijstje staan, maar ja, wij wilden vernoemen. En helaas konden we die naam niet aan iemand toedichten. Ik geloof ook niet dat mijn man erg voor deze naam was.  Maar ik vind het nog steeds een mooie naam.

Groetjes
Geeske mv Wieteke

Welkom, en veel plezier hier!

groetjes,
Myrna mv Isis (05-09-2006)

Terug
Bovenaan