Voorstellen

A

Anoniem

Guest
Dag allemaal,

Inmiddels lees ik alweer een tijdje met jullie mee, en dat alleen al is gezellig (voor mij dan....) Maar ik wil me toch graag bij jullie aansluiten en zo af en toe (of wat vaker) meekletsen over onze kindjes en andere zaken die ons bezighouden.

Ik zal me kort even voorstellen, mijn naam is Susan en ik ben de trotse mama van Gijs (van 3,5 jaar) en Sophie (wordt aanstaande zondag 1). Het afgelopen jaar heb ik vooral genoten van een heerlijk meisje dat vanaf dag 1 doorsliep (wat een weelde, na een jongetje dat de eerste anderhalf jaar bijna niet heeft doorgeslapen....) en vrolijk en vrij de wereld aan het ontdekken is. Dol op haar broertje en papa en mama, de kinderen op het kdv waar ze 2 dagen per week is en haar motto lijkt wel: hoe meer zielen hoe meer vreugde. Gijs is over het algemeen ook erg blij met haar, maar ook ik herken de verhalen in de topic van daan_roos_linde: het is niet elke dag feest om een kleine zus te hebben, zeker niet nu ze overal aankomt en bij wil zijn.... Maar over het algemeen zijn ze helemaal dol op elkaar en dat is natuurlijk fijn.

Ik werk drie dagen per week in Utrecht als medewerker HRD bij een vastgoedbeheerder en dat de combinatie werk en mama zijn bevalt me uitstekend.  Dit kort over mij, ik hoop dat het hier net zo gezellig blijft als dat het nu is, en vanaf nu zal ik dus regelmatig mijn bijdrage leveren en jullie beter leren kennen (en dat is natuurlijk gek, want dat gevoel heb ik al een beetje door het meelezen)...

Groetjes, Susan

Welkom.... hoop snel meer over jullie te lezen.
Spannend, alweer bijna 1 jaar...

Groetjes Kirsten mv Tyche

Leuk hoor dat je ingelogged hebt! Wees welkom en ik ben benieuwd naar je verhalen. EN naar je foto's (als je wilt tenminste)
Liefs Nelleke

Dag allemaal,

Daar ben ik nog even hoor. Alvast bedankt voor het welkom.... Het is hier al zo druk en jullie zijn al aardig op elkaar ingespeeld, dan is weer een nieuwe erbij weer even wennen (voor de nieuwe dan....). Zéker als je zoals ik al een tijdje meeleest en meeleeft met alle verhalen. Het voelt dan al een soort van vertrouwd, maar dat is natuurlijk maar eenzijdig. Hopelijk wordt het snel een wederzijdig iets!

Anyway, wat ik nog vergat te melden (voor de 'statistieken'): ik ben 34 jaar en woon in Culemborg (hoi Carolien mv elise, we zaten samen op zwangerschapsgym. Zag dat jij hier ook actief bent. Leuk) en dat ligt in Gelderland. Foto's, ja daar ben ik een held in (ahum) maaaar ik ga het wel zo snel mogelijk proberen hoor.

Groetjes,
Susan

Hoi Susan,

Van harte welkom en wat gezellig dat je nu ook meebabbelt.

Liefs Kitty en Tess(22-09-'06)

Hiya Susan,

wat leuk dat je gezellig meedoet!

Ajuus, ilja mv Maximus 30-08-2006

Hallo Susan,

Welkom
Ik schrijf zo af en toe ook mee in dit kippenhok. Ik lees wel elke dag (1 of 2 keer per dag)(vooruit, ook wel eens vaker).
Het is dus erg gezellig, en leuk om te kijken naar alle foto's van al die mooie kindjes.

Groetjes van Dianne mv Bram

Terug
Bovenaan