voorstellen

hallo allemaal

ik lees al een tijdje mee en wil nu ook mee gaan praten, maar ja dan moet ik me natuurlijk wel eerst netjes voorstellen.

Ik ben Annemarie en ben zwanger van mijn tweede kindje. Ik ben 26 augustus uitgerekend en dan is mijn eerste 19 maanden.

De eerste loopt op dit moment nog niet, maar we zijn goed aan het oefenen, gelukkig is ze niet zo zwaar dus tillen gaat nog goed.  Ze mag alleen geen poepluiers krijgen als we samen zijn want dan begin ik te kokhalzen. De verloskundige heeft al voorspeld dat als dat met 20 weken niet over is, ik het waarschijnlijk de hele zwangerschap blijf houden.....

Omdat het de tweede is heb ik al een goede buik. ging heel snel, gelukkig kwamen de kilo's niet net zo snel als de centimeters. Maar ja ik had nog wat reserves van de eerste zwangerschap die er nog niet af zijn gegaan.

Ben benieuwd hoe het jullie vergaat en of we tegen dezelfde dingen aanlopen.

Tot snel
Annemarie

Hoi Annemarie,

Welkom op dit forum. Ik hoop dat je er wat aan hebt.Ik wel. Vind t erg leuk om te lezen hoe het met anderen gaat of om zelf mijn verhaal te doen.

Een goede zwangerschap toegwenst en succes met lopen met de kleine!

Liefs,

Marian

Ik maak van de gelegenheid gebruik om me even aan te sluiten  met het voorstellen.
Had al wel een paar keer gereageerd, maar me niet voorgesteld

Ik ben mama van een zoontje. Hij is nu 3,5jr. Op dit moment ben ik 17wk4d zwanger van ons tweede kindje. Ons zoontje wordt  4 jaar  op 04-09 en ik ben op 17-08 uitgerekend. Dat ligt nogal krapjes bijelkaar. Ik ben benieuwd hoe de planning uiteindelijk gaat lopen.

Groetjes!

Hoi Annemarie en Marieke,

Welkom hier. Hoe meer mensen, hoe gezelliger!

Annemarie,
Dat kokhalzen heb ik ook! Vervelend hè, gelukkig zijn de oma's (als ze er zijn) en mijn man erg behulpzaam en doen de poepluiers. Maar ja, als ik alleen met m'n zoontje ben, zit er niets anders op, dan moet ik wel! Wat bij mij vrij goed werkt om hem zonder kokhalzen te verschonen is een billendoekje onder mijn neus houden bij het inademen. Dan lukt het meestal zonder kokhalzen.

Groetjes,
Leeuwtje

Terug
Bovenaan