Voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben Vanesca moeder van 2 engeltjes en 1 bengeltje. Mijn dochtertje heet Djamila en zij is van 7 maart, dus volgende week wordt mijn kleine meid 1 jaar. Ik vind dat het erg snel is gegaan, wij zijn nu volop bezig met de voorbereidingen voor haar 1ste verjaardag.

Als er nog vragen zijn stel ze gerust!!

Groetjes,
Vanesca

Hoi Vanesca en bengeltje Djamila,

Van harte welkom op het forum en dat je er maar veel plezier aan mag beleven.
Je kunt hier voor van alles terecht, of het nu leuk, verdrietig of onzekere dingen zijn: er is altijd een "luisterend" oor.

Ik ben Monica, de trotse mama van Isabelle, geboren op 5 april 2008.
Wij moeten dus nog even geduld hebben voor Isabelle haar eerste verjaardag, maar ben wel al bezig met de voorbereidingen,

Nogmaals welkom hier!

Liefs Monica

oh ja, ik zag staan dat je ook moeder bent van 2 engeltjes, betekend dit dat er 2 kindjes zijn overleden of zijn de andere 2 gewoon erg lief?

Ik hoop het laatste.

Liefs Monica

Hoi vanesca,

Gezellig dat je ook komt mee kletsen op het forum.
Je kunt hier indd lekker vanalles kwijt en er zijn altijd wel adviezen of tips of een luisterd oor.
Heel veel plezier op het forum.

Oh ja ik ben trouwens marielle, mama van yordi, die op 16 januari 1 jaar is geworden.
Dus ons mannetje is nu al weer 13 maand.
Hij is ons eerste kindje en we zijn druk aan het proberen voor een 2e wondertje.

Liefs marielle

Bedankt voor de reacties!!

Mijn 2 engeltjes zijn overleden, ja de meesten zeggen miskraam maar voor mij was het niet zo want de eerste was ik al 22wkn en bij de 2de 19wkn.

heyhey

welkom hier!
zelf zit ik echt al heel lang op dit forum. (eerst bij zwanger zijn, toen bij februari forum, en nu hier :D)

ook ik zal me even voorstellen:

ben do, 20 jaar, kom uit rotterdam en heb een prachtige dochter, nathalia.
ze is volgende week al weer 13 maanden.
ja, t gaat ontzettend snel.

veel plezier hier op t forum.

groetjes, do

Welkom!!

Ik ben Trudi a.s. zondag word ik 28! Ik ben moeder van Jasmijn (12-02-2008) en vrouw van  Remco (06-09-1981). We wonen in Alkmaar.
Ook wij zijn druk bezig voor nr. 2 .

Liefs Trudi

Ps. Wat erg dat je 2 kindjes bent verloren terwijl je al zo ver was .  

Oh, ik was vergeten te vermelden, ik ben 32jr en komt uit Almere.

Terug
Bovenaan