voorstellen

Hoi allemaal,

Ik ben Susan, 33 jaar, getrouwd en trotse moeder van Tijs (2-8-2006) en Stef (29-7-2008).

De bevalling van Stef was wel heftig. In totaal heeft de bevalling 8.5 uur geduurd, Waarvan 5 uur weeën die geen effect hadden. Stef had zich uit mijn bekken gewerkt en was schuin gaan liggen. De dag voor de bevalling lag hij nog vast ingedaald. De vk was er na 3.5 uur weeën en besloot naar het ziekenhuis te gaan. Hier hebben ze eerst een echo gemaakt, om te zien of hij niet helemaal was gedraaid en in stuit was gaan liggen. Dat was gelukkig niet het geval. Ze hebben hem vervolgens terug op de juiste plek geduwd en hem op die plek gehouden met sluitlakens. Anderhalf uur later had ik inmiddels 2 cm ontsluiting en heeft de gyn. de vliezen gebroken. 1 uur en 3 kwartier later had ik volledige ontsluiting en mocht ik persen, een kwartiertje later was Stef geboren. Omdat hij flink in het vruchtwater had gepoept moesten we een nachtje blijven. Maar na controle van Stef de volgende ochtend mochten we naar huis, hij heeft geen infectie overgehouden.

Ik ben nu nog volop actief op het augustus forum, daar worden nu de kindjes volop geboren. Maar ik kom hier ook vast eens een kijkje nemen, maar zal dus nog niet heel actief zijn hier.

Groetjes,
Susan

Terug
Bovenaan