voorstellen

Hallo allemaal!

nou ook ik heb jullie gevonden!!

Ik ben 26 jaar
heb al een dochtertje van 6 ( over precies 2 weken is ze 6 :)))))))             )
Ben nu 25 weken en 4 dagen zwanger van ons 2de wondertje, en ben dus op 14 april 2009 uitgerekend!

xxx

hoi hoi

Ik heb jullie ook eindelijk gevonden :))

Wij zijn in verwachting van ons 1e kindje, en wij zijn 27 april uitgerekend.
Op de standaard klachten na gaat het allemaal goed.

hoi

ik ben Simone , ben 23 jaar
heb een zoontje mart van 1,5 jaar en ben  24wk  zwanger van de 2de, we zijn 28 april uitgeteld :D

in woon samen met mijn man Rutger is 27 en vrachtwagen chauffeur nationaal, ik zelf werk bij een bakker maar zit in de ziekte wet vanwege rug en bekkenklachten (had ik bij Mart ok ) :S
we hebben een huisje gekocht, en zijn we nog aan het opknappen (ppff we wonen hier al een jaar hahaha)
we hebben een hond en een kat en 2 kippen.

groetjes Simone

Hoi hoi,

Ik ben patricia, 26 jaar (in maart 27) en  nu 26 weken en 3 dagen zwanger van  ons eerste kindje. Ik ben 9 april uitgerekend!

We weten sinds de 20 weken echo dat ik in verwachting ben van een jongetje.
Ik heb tot op heden niet de allerleukste zwangerschap, de eerste drie maanden ben ik zo ontzettend misselijk geweest dat ik niks meer binnen kon houden en tot drie keer toe  op het randje van  uitdrogingsverschijnselen zat.
En toen dat met 14 weken eindelijk overging kreeg ik met 15 weken al last van een bepaalde vorm van harde buiken (niet die van de voorweeen) en brandend maagzuur.
Ik ben een erg gestrest persoon wat ik helaas niet al te makkelijk kan veranderen (ook al dacht ik voor mijn zwangerschap stellig dat dat wel ging lukken) en mijn baarmoeder reageert daarop door om de haverklap zich aan te spannen.
Ik werk daardoor vanaf week 18 nog maar 50 % vanaf week 22 nog maar 25 % en sinds vrijdag zit ik volledig thuis.
Dus nu maar hopen dat het met de rust een heel stuk minder gaat worden en ik me nu beter kan gaan ontspannen.
De kleine in mijn buik gaat erg goed en groeit ook enorm goed en is zeer beweegelijk.
Ik heb nog nooit zoiets moois gevoeld als al die kleine schopjes in je buik, hebben jullie dat ook?

Leuk om zo op een forum te kletsen met andere moeders die ook in de maand april uitgerekend zijn.

Groetjes Patricia

Hallo iedereen!

Ik ben een nieuwe aanstaande mama op dit forum! Ik ben uitgerekend op 27 april 2009 en weet sinds 3 weken dat we een dochtertje krijgen!  Super spannend allemaal!
Ik verheug me op alle leuke verhalen!

Liefs

Hoi,

ik ben Melanie, 27 jaar. Ben in verwachting van ons 2e kindje. Hebben al een zoontje, Bas. Hij is nu 1,5.
Ben op 27 April uitgerekend. Weten sinds 3 weken dat we weer een jongetje krijgen, erg leuk!!

Wel al veel last van de rug, al sinds 10 weken. Ben daarvoor onder behandeling van de osteopaat. Maar merk nog niet heel veel verbetering helaas.
Voor de rest gaat het goed. De kleine schopt al goed en we kunnen hem vanaf de buitenkant goed voelen
Altijd weer een speciaal gevoel, heerlijk!

Groetjes Melanie

Terug
Bovenaan