voorstellen

Hoi dames,

Ik wil me graag even voorstellen. Mijn naam is Annemiek, ik ben 26 en zwanger van de 3de! Ik heb vanmorgen mijn eerste echo gehad, en we hebben het harte zien en horen kloppen. Ik ben vandaag 9 weken en 3 dagen zwanger en uitgerekend op 9 februari.
Lijkt me leuk om hier mee te mogen kletsen, als jullie dat goed vinden tenminste!

groetjes Annemiek

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! En hoe meer (aanstaande) Mama's, hoe leuker toch..?

Ik ben Daphne, 21 jaar en zwanger van de 2de. Ik ben vandaag 9w en 4d en dus uitgerekent op: 8 februari... Wij hebben vorige week en 2 weken daarvoor al 2 goede echo's gehad!

Groetjes Daphne

Hoi!

Wat toevallig!
Ik ben ook precies op de 9e van februari uitgerekend!
Van mij is het de 2e, mijn dochtertje is 4(ik heb een mk in nov gehad.....). Ik heb met 7 weken een echo gehad en di krijg ik er nog eentje! Ook als geruststelling en omdat we de combinatietest gaan doen......

Trouwens het belangrijkste nog; GEFELICITEERD!

Gr
Chan

goedemorgen,

gefeliciteerd. al weer van de 3e zie ik.
Ik ben op 10-02 uitgerekend. wordt woensdag 34 en ben zwanger van de 2e. mijn dochter wordt in dec 4. heb zelf al 2 echo's gehad en op 29-07 mijn eerste 'officiele' termijnecho.

groetjes Ellen

Hallo meiden!

Wij hebben vandaag onze eerste echo gehad! (het is ook onze eerste zwangerschap dus het was allemaal nog nieuw en spannend!)
We zijn nu 9 weken en 3 dgn en 17 februari uitgerekend.
Zo mooi om het hartje te zien kloppen!

Nu maar hopen dat het de komende weken ook goed gaat ;)

Groetjesss!

Terug
Bovenaan