voorstellen

hoi, ik heet daisy, ben 30 jaar en getrouwd. Heb een dochter van 7 en ben zwanger.

Mijn echo heb ik al gehad met 7 weken, alles was goed en het hartje klopte.

2 september heb ik mijn tweede echo.

Ik ben zwanger geraakt door een icsi behandeling, vandaar de vroege echo.

Ik heb een tijdje bij de maartgroep gezeten omdat ik eerst dacht dat ik 26 maart uitgerekend was. Maar volgens de echo was het 2 april.

groetjes daisy

8w+5d

Hoi!
ik ben 24, zwanger van de 1e! morgen de vk bellen voor een afspraak, spannend! Ik ben vandaag volgens mijn eigen berekening 7 weken zwanger, 20 april uitgerekend. misschien wordt de baby een verjaardagscadeautje voor mij!
Hoe gaat het met jullie?
liefs mij

Hoi

Ik ben Mamita, ik ben 28 jaar en ik heb een zoontje van 4,5 jaar!
Ik ben 1,5 jaar alleen met hem geweest maar heb sinds 2,5 jaar een super fijne relatie!!! Ook tussen hem en mn zoontje gaat het heeel goed!
Nou ben ik dus zwanger van mn 2de kindje en ben 7 april uitgerekend.

xxx

Hoi!
Ik ben Danbanne en heb een zoon van 4 en van 2,5, na een miskraam (na 20 weken) nu weer zwanger van de derde. We hopen uiteraard dat het deze keer wel weer goed gaat.
Gelukkig is het deze keer helemaal zonder klachten, dat is wel heel fijn met 2 van die boys!
Allemaal een goede zwangerschap gewenst met een mooi kindje op het einde!

Groetjes Dabanne!

Hoi, Ik ben Marion 32 jaar en moeder van Noortje van 3. Ik ben nu 8w en 5 dagen zwanger van ons tweede kindje. Gisteren eerste controle bij Gynaecoloog gehad (ik heb een medische indicatie omdat ik bij Noortje een te hoge bloeddruk had). Alles was goed behalve..... mijn bloeddruk. Dus maar weer aan de bloeddruk tabletten, zucht....
Groetjes Marion

Terug
Bovenaan