Voorstellen

Hey Nadine,

Welkom!!!
Leuk dat je er bent! Klets gezellig mee, en als je wil kun je je ook aanmelden op onze hyves, moet je wel even zoeken bij de onderwerpen naar het onderwerp hyves, daar staat de link!

Liefs Janne

Dankjewel JanneLoveSenne! Ik ga zeker een kijkje nemen op hyves. Misschien ook wel een account aanmaken hahaha heb het steeds uitgesteld.

@ Mammavan3 OOk bedankt! De zwangerschap gaat goed tot zover we dat zelf kunnen beoordelen he. tHet is toch altijd weer spannend wat de vk te vertellen heeft. Er was wel wat te zien met de niertjes op de 20 weken echo een milde nierverwijding. Echoscopiste en Vk zeggen dat ik me totaal geen zorgen moet maken en dat het meestal vanzelf weg trekt maar in mijn achterhoofd blijft het toch wel spoken. Krijg met 32 weken weer een echo dan word het opnieuw opgemeten.

Groetjes

Dankjewel JanneLoveSenne! Ik ga zeker een kijkje nemen op hyves. Misschien ook wel een account aanmaken hahaha heb het steeds uitgesteld.

@ Mammavan3 OOk bedankt! De zwangerschap gaat goed tot zover we dat zelf kunnen beoordelen he. Het is toch altijd weer spannend wat de vk te vertellen heeft. Er was wel wat te zien met de niertjes op de 20 weken echo een milde nierverwijding. Echoscopiste en Vk zeggen dat ik me totaal geen zorgen moet maken en dat het meestal vanzelf weg trekt maar in mijn achterhoofd blijft het toch wel spoken. Krijg met 32 weken weer een echo dan word het opnieuw opgemeten.

Groetjes

Hoi,

Gezellig nog een januari mama erbij.
Klets en lees maar gezellig mee.

Ik ben 16 januari uitgerekend van ons 2e kindje. Hebben al een zoontje van 3.

Groetjes Rianne

Terug
Bovenaan