Voorstellen !!

Heej meiden,

Ook ik zit (sinds gisteren) op een roze wolk nadat ik een positieve test had gedaan. Jeeeeeeeeeetje, wat mega onwerkelijk (maar geweldig) allemaal zeg! Voelde me ook helemaal niet zwanger (nog steeds geen kwaaltjes) maar ja... na 42 dagen kon ik mezelf echt niet meer tegenhouden een test te doen (eerder durfde ik niet, bang voor teleurstelling).

Kan het nu nog steeds niet geloven maar ben zo blij. En ook onzeker. Zou het liefste iedereen gaan bellen en vertellen wat voor geweldig nieuws ik heb maar het is toch echt nog even paar weken volhouden.

Zucht.....maar hopelijk kunnen we hier met zn allen onze ervaringen delen. Lijkt mij gezellig!!

Ben trouwens 25 jaar en volgens die online testjes zou ik rond 10 juli uitgerekend zijn.

Hoop van jullie te horen!
XX

Hoi Mees,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Iedereen is onzeker je wil het natuurlijk echt zien op een echo dat je zwanger bent. Nog even wachten dus. Ik heb 24 november mijn eerste echo.

Groetjes Margot

Hoi Mees,

Gefeliciteerd. Weet presies hoe je je voel. Wij hebben het nu ook gewoon verteld.
En ik hoop dat je kwaaltjes zoiezo beperkt blijven. Ik heb echt overal last van wat je je maar kan bedenken. Maar het is het natuurlijk allemaal waard.
Ik ben 24 jaar en als het goed is op 1 juli uitgerekend. Dinsdag mogen we naar de vk voor een echo, dus dan horen we het. Zo spannend allemaal.
Maar je mag hier al je ervaringen neerzetten hoor. Altijd leuk om erover te praten.

Liefs Noor

Terug
Bovenaan