Voorstellen...

Hallo dames,

Ik ben 29 jaar, we hebben een dochterje van 7 jaar en ik ben nu als het goed is 8 weekjes zwanger! Maandag gaan we op gesprek bij de vk, erg spannend allemaal! Ik ben sinds 2 weken vaak misselijk en heb helaas ook veel pijn in me maag... Daarnaast voel ik regelmatig een menstruatie achtige kramp pfff... pijn in me borsten Ik hoop dat deze kwaaltjes gauw over zijn!

Zijn er meer die na mijn gevoel veel last hebben??

Succes met de zwangerschap dames!

iig gefelciteerd. Die krampen heb ik niet gehad. Wel de misselijkheid en borsten. Misselijk is bij mij ook al voorbij... ik ben 17w1d. De borsten zijn nog steeds erg pijnlijk en ik heb af en toe zelfs al een toeschietreflex. Leuk morgen al een gesprek bij de VK. Veel plezier!

Ik mag de 15dec weer dan wordt het de 20 w echo... spannend.

Hoi, ik heb wel kramp gehad maar vooral aan de zijkanten naar mijn liezen, al heel snel een week voor de test. Wat een getrek zeg! Ben nu tien weken en ik voel het nog maar heel licht. Ik voel me weer een beetje de oude maar dat is geloof ik wel snel hoor ;-) Het is in ieder geval je baarmoeder die zich aan het aanpassen is. succes!

Hoi dames, bedankt voor jullie reactie!

Josh, wat spannend dat je voor de ego van 20 wk mag! Ik hoor graag hoe het is verlopen.

Ing09, Ik hoop dat ik me ook zo snel weer de oude zal voelen!

We zijn gister bij de vk geweest... pfff zoveel informatie! Het blijft spannend. Helaas konden ze het hartje nog niet horen maar het is nog vroeg werd ons verteld. Volgende maand mogen we onze 1e ego maken en meteen het onderzoek voor de nekplooi. We hopen zo dat alles goed gaat. Ik voel me gelukkig wel een stuk beter. De misselijkheid komt niet zo vaak meer voor.

Nu is het afwachten op de 1e ego het duurt nog zo lang...

Terug
Bovenaan