Voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
ik heb hier al een tijdje rondgekeken en post nu toch ook maar een berichtje. Ik ben 28, getrouwd en heb een grote kinderwens.Sinds een maandje proberen wij zwanger te worden. Het is weliswaar allemaal nog kort, maar alle berichten over onzekerheid komen me zo bekend voor!
Met de computer hebben we mijn eisprong 'berekend' en rond die tijd heel vaak geklust.
Een week daarna had ik een raar gevoel in mijn buik, beetje misselijk maar ook echte ongi krampen, maar geen gevoelige borsten. Helaas (?) is dit gevoel nu weer weg en vraag ik me af of ik me niet van alles heb ingebeeld of voor een eventuele zwangerschap heb aangezien.
Volgende week maandag zou volgens diezelfde computer mijn NOD zijn. Ik kan haast niet wachten en hoop zo dat ik zwanger ben!

Hoi,
Ik heb ook de 30ste mijn NOD. heb wel een beetje hoop, als ik niet ongesteld wordt ga ik volgende week een test doen. niet te lang in onzekerheid blijven zitten.
Succes met afwachten!

Spannend! Hoop blijf ik ook houden want wie weet.... Laat je het weten?
Jij ook succes met wachten.

Hoi Dames,

Mijn NOD is op 2 dec, ietsjes langer wachten nog dan jullie. Maar het is en blijft spannend. Ook ik vond het fijn om hier op het forum van alles te lezen. Het is ook niet echt een onderwerp dat je makkelijk met iemand bespreekt. Vooral het wachten makt mij (wat) onzeker. Ook al doe ik mijn best om daar niet altijd wat van aan te trekken, maar ik moet er toch regelmatig aandenken (zo van:.. zou ik toch ...?). Nou, duimen maar.

Hoi Moi,

Elke maand heb ik idee dat ik zwanger ben ;-), voel je misselijk, gevoelige borsten, raar gevoel in mijn buik en elke maand de confrontatie dat het helaas niet zo mocht zijn. Nu geef ik alles gewoon een rede, gevoelige borsten door de ei-sprong, rommelige buik zijn mijn darmen en misselijk zal gisteren wel wat verkeerds hebben gegeten. Eigenlijk heel gek om het zo doen te doen, maar dan ben ik niet constant met 'zwanger worden' zijn bezig.
4 december is mijn nod, hoop dat het nu na 11 maanden eindelijk gegunt is. Doe geen test van te voren heb ik namelijk al zovaak gedaan en dan vond ik het nog veel moeilijker want de test was negatief en dacht oow zal wel tevroeg getest hebben en dan toch ongi.
Gewoon duimen en hopen op een mooi december cadeau. Jij ook veel succes met afwachten he!

gr chantal

Hoi moi4,

Hoop voor je dat het raak is! Maandag is je NOD toch? Wil je niet dit weekend al gaan testen met bijv. clearblue digital? Die kan je al gebruiken vanaf 4 of 5 dagen voor NOD geloof ik.

Ik wacht in spanning :)
Mijn NOD is pas ong 8 december.

Terug
Bovenaan