Hallo ik ben moeder van een dochter en nu zwanger van de 2e. Hier zijn we ruim een jaar mee bezig geweest. Tussentijds een bbz gehad en vele (valse) positieve testen. En nu dus eindelijk zwanger van nr 2. A.s. donderdag heb ik een vervroegde echo. Op dit moment ben ik onwijs onzeker ook omdat ik maar weinig klachten heb. Ik beeld me steeds in dat als ik straks die echo krijg ik daar lig en de vk zegt dat ze niks ziet.
Een aantal jaren geleden zat ik ook op dit forum en moet wel zeggen dat het toen gezelliger en drukker was. Tevens was het forum overzichtelijker. Dus tot op heden weinig interresse gehad hier op het forum. Toch wint de nieuwsgierigheid het en meld ik me nu bij de augustus mama's. Ik ben nu 7 weken zwanger.
Een aantal jaren geleden zat ik ook op dit forum en moet wel zeggen dat het toen gezelliger en drukker was. Tevens was het forum overzichtelijker. Dus tot op heden weinig interresse gehad hier op het forum. Toch wint de nieuwsgierigheid het en meld ik me nu bij de augustus mama's. Ik ben nu 7 weken zwanger.