voorstellen

Ik had het ergens op deze site al eerder gedaan, maar toch maar even officieel in de november mama club.

Ik ben van mama van twee kindjes, en op het moment zwanger van ons derde kindje.
Op 9 november ben ik uitgerekend, en mag 6 april naar de gyn.
Het gaat best goed, al heb ik vanaf het begin zere borsten, steekjes in mijn lies en schaambeen en sinds eergister ben ik met vlagen ineens heeeeeeel misselijk! bleh!!!

Ik wens iedereen een hele fijne zwangerschap toe!!!!!

gr, Boterbloem

hoi

gefeliciteerd !!!!!
ik ben ook zwanger is van een 3de, hoe oud zijn jullie kindjes?
Onze dochter is 4 en zoon is 2 en ik ben nu bijna 7 w zwanger. Het lijkt net zo als of mijn buik al begin te groeien, Ik dacht dat het komt omdat het al de 3de is. Normal als ik s'morgens wakker word had ik plate buik maar nu zie ik al klein bolletje.Ik voel vooral vandaag soort bandenpijn of wat het is en als ik hoest dan steek het erg.

Merk je ook dat je lichaam erder aan het verandere is als bij de andere 2 zwangerschappen?

groetjes boontje

ja heeeeel erg!!!!
Ik heb een mega opgeblazen gevoel, waardoor ik ook denk dat het allemaal sneller zichtbaar is. ik hoor om me heen ook dat dat kan kloppen. Je baarmoeder is inmiddels goed getraind zullen we maar zeggen!
Ik ben nu ook heel misselijk....dat heb ik eerder nooit gehad. Ook de steekjes onderin heb ik al een tijdje. Al voordat ik de test deed. Idd een teken dat je baarmoeder aan het oprekken is.

Ik heb een zoontje van 4....bijna 5 en een dochter van 2...bijna 3!

groetjes, Boterbloem

Terug
Bovenaan