Voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Miriam, 30, en nu een week of 10 bezig aan mijn tweede zwangerschap. Dit is echter wel ons eerste levende kindje.
Vorig jaar augustus is onze dochter levenloos geboren na een zwangerschap van ruim 37 weken. Een reden hebben ze nooit kunnen vinden (dus ook geen belemmering).
Deze zwangerschap wordt dus wel wat spannender en ik zal steeds vaker naar controles moeten naarmate de zwangerschap vordert...
Vooralsnog gaat alles goed en ben ik er verbazingwekkend "cool & collected" onder, wat ik niet had verwacht.
Ik heb nu al een echo gehad bij bijna 8 weken, maar ik heb het idee dat ik al ietsje verder ben. Volgende week heb ik weer een echo en dan moet de uitgerekende datum definitief vastgesteld.

Ik hoop dat iedereen geniet van haar zwangerschap & dat oktober 2010 een hele lichting gezonde, mooie baby's oplevert!

MH

Miriam, welkom en gefeliciteerd met deze tweede zw.schap. Wat fijn dat je ondanks de eerste zwschap, toch relaxed ben. Hopelijk kun je er van blijven genieten en hebben jullie in oktober de mooiste baby in jullie armen, die lekker gaat groeien, groeien en groeien.
Het is niet niks wat jullie overkomen is. Hebben jullie het een plek kunnen geven?

gr. mamajo

Hoi Miriam,
Gefeliciteerd met je zwangerschap en gezellig dat je erbij komt op het forum :) Fijn om te horen dat alles goed gaat en dat je je er rustig bij voelt. Ik hoop ook dat je ervan kan genieten! Het lijkt me wel erg spannend zo!! Jullie hebben inderdaad een heftige ervaring meegemaakt. Ik hoop ook dat jullie dat een plekje hebben kunnen geven en ik wens jullie deze zwangerschap heel veel geluk toe & in oktober een lieve kleine baby in jullie armen!!

Liefs
Sanne

Terug
Bovenaan