Voorstellen!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik vind deze site en het forum echt super, ik heb veel gelezen en er nu al veel aan gehad! Mijn man en ik zijn in de eerste ronde voor ons eerste kindje, spannend! Ik heb helaas endometriose en best wel ernstig. Ben er aan geopereerd en sta onder controle bij de gynaecoloog. (deze week heb ik weer een controle afspraak) Zondag is mijn NOD! Wij wachten in spanning af! ;)

Ow en ik was nieuwschierig: Weet iemand of de gynaecoloog woensdag al kan zien of ik zwanger ben? (zondag is mijn NOD)

Hoi Hester,

Welkom hier.. Het is inderdaad een gezellig forum...
Vervelend om te horen van de endometriose. ( zijn toch cystes in de eierstok he?? Dacht ik tenminste)

Ik ben bang dat de gyn het woensdag nog niet kan zien.... Misschien dat er op een inwendige echo al wel te zien is of er iets goeds gebeurd, maar denk eerlijk gezegd dat hij/zij daar nog niet naar zal kijken. Het kan namelijk met het innesteln nog fout gaan, en dan word je alsnog ongesteld op de verwachte datum....

Iniedergeval veel succes woensdag...!!

Groetjes M

Welkom hier...
spannend even afwachten en dan weet je of je zwanger ben! Wat zei de gyn erover?

Ja erg spannennd :) Heb bloed geprikt en als ik ongesteld word moet ik weer bloed prikken, dan kunnen ze zien of ik wel een eisprong heb. De gyn zei dat mijn misselijkheid ook te maken kan hebben met dat mijn lichaam weer meer hormonen aanmaakt omdat ik in maart mijn spiraaltje heb laten verwijderen... Echt afwachten dus!

Terug
Bovenaan