voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik ben eva ik probeer al een tijdje zwanger te worden nu moet ik zondag ongesteld worden maar heb al een zwangerschapstest gedaan en die is positief ik ben hier echt super blij mee maar nu zegt mijn dokter dat ik nog moet wachten of ik ongesteld word klopt dit of ben ik gewoon zwanger?
groetjes eva

vergeten te zeggen, ook heb ik heel erg het gevoel ik mijn onderbuik dat ik ongesteld moet worden is dit normaal?
groetjes

Misschien moet je dit posten op het zwanger zijn forum, dames die hier meekletsen zijn nog niet zwanger......Ik heb al wel twee kinderen, de eerste weken van je zwangerschap kun je wel een menstruatieachtige buikpijn hebben, had ik ook. Als je ver voor je NOD test loop je kans dat je alsnog ongesteld wordt dat schijnt best vaak te gebeuren. Het beste is om op je NOD te testen of pas wanneer je overtijd bent. Maar als een test positief is ben je vooralsnog gewoon zwanger hoor! Dus alvast gefeliciteerd......

Hoi Eva,
Ik sluit me aan bij Linda.
In principe ben je nu zwanger, dus in de eerste plaats gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wat nog wel kan gebeuren is dat je een vroege miskraam krijgt. In jouw geval zou het kunnen dat je zondag toch ongesteld wordt en als je niet had getest je gewoon had gedacht dat je ongesteld was geworden. Daar doelt de dokter op.
Dat is ook het risico van vroeg testen (dus voor je NOD). Het komt heel vaak voor dat vrouwen ongesteld worden terwijl als ze hadden getest ze een positieve test in handen hadden gehad. Maar dat is dus van hele korte duur. In jouw geval scheelt het 2 dagen, da's niet heel lang maar het kan dus toch gebeuren dat je zondag ongesteld wordt. Dan weet je dus dat je een hele vroege miskraam hebt gehad.

Maar meid je test positief dus dat betekent dat er iig een bevruchting heeft plaatsgevonden!
Fout gaan kan altijd, zelfs als je veel langer zwanger bent maar daar zou ik niet vanuit gaan anders heb je geen fijne zwangerschap. Een gevoel van ongesteldheid kan er gewoon bij horen. Sommige vrouwen verliezen de hele zwangerschap bloed, ook dat hoeft niet gelijk te betekenen dat het fout is.

Dus ik zou overstappen naar het "zwanger zijn" forum en ervan gaan genieten!

Liefs Joy

Bedankt voor jullie reacties.
Ik ga zondag weer een test doen, en dan kijken wat daaruit komt.

Groetjes Eva

Hoi Eva

Ik sluit mij ook helemaal aan bij de andere dames. Ze adviseren pas te testen na de NOD, omdat het inderdaad anders nog mis kan gaan. En ongi gevoelens horen er helemaal bij.

Maar geniet ervan, en ik zie je op het andere forum!

Groetjes Monique

Terug
Bovenaan