voorstellen

Hoi meiden,
Ik ben eigenlijk een oktobermama, op 2 oktober uitgerekent.. maarr lees hier ook vaak mee omdat er hier gezellig veel gekletst word. Ook heb ik zelf een heel sterk gevoel dat ik wel in september ga bevallen. Dacht laat ik me dan ook maar even voorstellen en als jullie het niet een grote ramp vinden zou ik het leuk vinden om ook gezellig mee te kletsen.

Ik ben nu 21 en 19w3d zwanger van ons eerste kindje. Sinds 5 maanden ben ik gelukkig getrouwd en ben al lekker aan het genieten van een heerlijk lang zwangerschapsverlof. Ben mijn (net nieuwe) baan kwijtgeraakt door de zwangerschap en heb het maar in het positieve omgedraaid en vind het nu prima zo.

Tot nu toe gaat alles prima en de kleine schat is al erg actief in mijn buik.. wat een heerlijk gevoel!! Ik geniet ontzettend van de zwangerschap en voel me eigenlijk prima. Zo af en toe zijn er wat kleine dingetjes, maarja dat hoort er ook gewoon bij. Morgenochtend heb ik de 20wk echo.. vind dat nu toch wel even erg spannend, maar ben ook heel nieuwschierig.

Nou hoop gezellig mee te kunnen/mogen kletsen hier :)
Groetjes Rosan

Hoi Rosan..

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap !!
Welkom bij de september mama's..
Je ben van harte welkom hier hoor..
hoe meer zielen hoe meer vreugd toch..;)

Ik begrijp dat je het spannend vind de 20 wekenecho..
Ik heb hem zometeen om 14.30 en kan de hele dag al niet stil zitten en heb maar de kriebels in mijn buik..
Maar ik wil je heel veel succes en vooral plezier wensen voor morgen..
Laat je het hier even weten hoe het is gegaan..??

Groetjes Mariska

Dankje Mariska :) Jij straks heel veel succes en natuurlijk plezier!! Hoop dat het helemaal goed mag zijn en dat het lekker genieten is. Ik ben ook zo nieuwschierig naar morgen... kan vandaag ook niet echt mijn draai vinden...
Ga het zeker laten weten hoe het is gegaan! jij ook?

Groetjes Rosan

Het getrouwd zijn bevalt (haha, inderdaad leuke woordspeling.. ) hartstikke goed! Het is heel gezellig met z'n tweetjes en we zijn natuurlijk enorm blij dat we straks met z'n drietjes zijn... :D

Hoi rosan
Leuk dat je zwanger bent!
Ik ben net 22 geworden en 24 weken in verwachting van onze eerder wij zijn 7 maanden geleden getrouwd.
Succes met je zwangerschap.

Terug
Bovenaan