Voorstellen

Hallo allemaal,

Ik wilde me op deze manier even voorstellen.
Ik ben Sabrina en woon in Brabant.
Na lang wachten ben ik dan eindelijk zwanger van ons eerste kindje. Ik ben nu bijna 16 weken zwanger.
Eind mei verwachten we de kleine uk.

Ik vind het wel spannend allemaal hoor, uiteraard is het dan ook leuk om een forum te vinden met andere (a.s.) moeders die ook zo ver zijn als ik.

In ieder geval jullie allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Verloopt alles goed?
Ik ben nu helaas nog steeds misselijk, moe en aan het overgeven. Het is iets afgenomen maar helaas geldt het voor mij niet dat het ophoudt na het eerste trimester.
Maar ach ik weet waar ik het voor doe he ;)

Groetjes

hoi welkom en gezellig en trouwens gefeliciteerd ik hoor eigenlijk op het juni clubje maar lees ook de rest wel eens
ik ben nu ook 13 weken en 3 dagen en ben ook alleen maar misselijker en moeer geworden dus het geld idd niet voor iedereen
ik wens je veel plezier hier en mischien horen we van elkaar
groetjes kelly

Hallo allemaal,
ik zal me ook even voorstellen: heb mn naam veranderd in 15 mei want tja dan ben ik uitgerekend ;-)
Maarre ook erg gelukkig met het idee dat mn 1e kindje nu in me groeit!!
Jullie ook allemaal gefeliciteerd, en veel genieten maar van je zwangerschap!

Hoi hoi

Ik ben mariette woon in leiderdorp. Ben 25 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Ben nu 17 weken zwanger.
Heb in het begin nergens last van gehad, nou ja oke ik was wel snel moe en kon het liefst heel de dag slapen. Dat is nu gelukkig weg. Ik ga nu wel naar mensendieck therapie voor me bekken, daar begin ik nu toch wel last van te krijgen. Werk ook in de kinderopvang dus dat werkt ook niet echt in me voordeel, maarja we nemen het allemaal er voor lief bij. Doe het immers voor een goed doel.

Nou geniet allemaal van de zwangerschap, voor we het weten zijn we bevallen.

veel liefs

Terug
Bovenaan