voorstellen

A

Anoniem

Guest
hallo,

Ik ben hier nieuw en wil me graag even voorstellen. Ik ben 25 jaar. Ik en mijn man willen graag een kindje. Daarom hebben wij begin november 2009 besloten om te stoppen met de pil.

Het is fijn dat je via deze forum je verhaal kwijt kan en via deze weg met meer mensen in contact kan komen.

Groetjes Vlinder

Hoi Vlinder,

Welkom op het forum! Wat leuk dat jullie voor een eerste kindje gaan. Dan zijn jullie al wel een aardig tijdje bezig of niet? Meer dan een jaar? Ik hoop dat je snel zwanger mag worden.. wanneer heb je je NOD deze maand? Ik 23 december.. spannend! Wij gaan voor een derde kindje.

Liefs mammma

welkom, leuk dat je mee komt kletsen
ik ben 33 en wij hebben vorige maand besloten om voor een tweede wonder te gaan we hebben al een prachtige dochter van bijna 3
veel vruchtbaarheid toegewenst
groetjes las

Dank je.
Wij zijn inderdaad al iets meer dan een jaar bezig. Mijn NOD is als het goed is 7 januari. Me eisprong moet ik nog krijgen dus hopen dat het deze keer raak is en anders nog wat langer oefenen.

Leuk dat jullie voor een tweede en derde kindje gaan. Ik wens jullie beiden ook veel vruchtbaarheid toe.

Liefs Vlinder

Hoi Vlinder,

Welkom! Ik ben 33 en ben in augustus 2009 gestopt met de pil omdat wij graag (nog) een kindje willen. (mijn vriend heeft al kindjes, maar ik niet)
Dit jaar ben ik wel al 2 keer zwanger geweest, maar in beide gevallen dus uitgelopen op een miskraam.
Vandaag heb ik m'n NOD, dus weer een spannende dag!
Succes de komende tijd! Groetjes

hoi Claar 77,

Spannend, en?? Ik hoop, als je zwanger bent, dat het dan goed gaat. Ik zal een kaarsje voor je branden.

Jij ook heel veel succes.

Liefs Vlinder

Hoi Vlinder,

Welkom! hoop dat je snel weer weg kan hier ;-)
Veel liefde, geluk en gezondheid gewenst!

Liefs

hoi Starbucks,

Ik hoop het ook. Dank je wel.
Alvast Fijne feestdagen en een liefdevol en gelukkig 2011.

Liefs

Terug
Bovenaan