Voorstellen

Hallo,

Ik wilde me even voorstellen. Ik ben Anita, 33 jaar en mijn man en ik hebben een zoontje van bijna 3 jaar.

Direct na de geboorte van mijn zoontje wilden we een 2e kindje. Geen probleem dachten we, want nummer 1 was er zo.

Na 1,5 jaar toch maar de medische molen in. Niks te vinden, dus gewoon domme pech. Nu de 1e IUI met hormonen spuiten bleek ik zwanger. Geweldig! Helaas, na 9 weken bleek het hartje niet meer te kloppen.

Inmiddels aan het afwachten voor de 5e IUI, maar zie het somber in.We blijven uiteraard hopen, maar echt geloven doe ik er niet meer in.

Ik hoop via dit forum een beetje steun te vinden in dit proces, want ik merk dat mijn omgeving al snel weer vergeet dat je constant bezig bent met het spuiten van hormonen, echo's, inseminaties enz. En dat eigenlijk ons leven nu wordt bepaald door al dat medische gedoe.

Hey Anita,

Welkom hier (helaas...)....hier kun je inderdaad van je af schrijven, de meesten zitten al in een ver proces...

Ik heb zelf 2 miskramen gehad, 3 keer IUI en start 3 januari met de 1e IVF...

Ik praat heel open over hetgeen we mee bezig zijn en behou hierdoor de steun van onze families en vrienden maar ook van mijn collega's...zij weten dat t enorm zwaar is en ik krijg gelukkig alle ruimte, reageer ik even anders dan anders, dan wordt er niemand boos, en dat scheelt een heleboel vind ik..

Tis trouwens wel positief dat je zwanger was met IUI, wel erg vervelend dat het mis is gegaan....Jullie hebben al een kindje dus je zou denken dat het jullie gaat lukken...

Houd de moed erin!!

Enne heeeeel belangrijk, geniet van de naderende feestdagen, 2011 heeft iedereen weer nieuwe kansen!

gr Yosha

Hey Anita,

Welkom hier (helaas...)....hier kun je inderdaad van je af schrijven, de meesten zitten al in een ver proces...

Ik heb zelf 2 miskramen gehad, 3 keer IUI en start 3 januari met de 1e IVF...

Ik praat heel open over hetgeen we mee bezig zijn en behou hierdoor de steun van onze families en vrienden maar ook van mijn collega's...zij weten dat t enorm zwaar is en ik krijg gelukkig alle ruimte, reageer ik even anders dan anders, dan wordt er niemand boos, en dat scheelt een heleboel vind ik..

Tis trouwens wel positief dat je zwanger was met IUI, wel erg vervelend dat het mis is gegaan....Jullie hebben al een kindje dus je zou denken dat het jullie gaat lukken...

Houd de moed erin!!

Enne heeeeel belangrijk, geniet van de naderende feestdagen, 2011 heeft iedereen weer nieuwe kansen!

gr Yosha

he anita.

welkom hier.
dit is een heerlijke site om steun te krijgen of eeventjs wat van jeaf teschrijven.
ik hbe al 7 iui's saachter de rug geneen goed uitgepakt.
nu was ik deze mnd zelf aan het klussen geslaagt en was ik 7 dgn overtijd dus goei hoop maar die is net weggeslagen.

wij hebben een dochtertje van 3.5jr en die is wel op natuurlijke manier gekomen wel na 2 jr wachten. Wij dachten met 1 jr we gaan vd 2e beginnen nu bijna 3 jr verder en nog niks.

Wij gaan nu in feb voor de eerste ivf.

maar meid hou de moed erin,

ondanks alles fijne feestdagen geniet ervan.

gr natasja

ps ik ben er ook er over open ivm dip dagen enz

Hoi welkom hier,
ik ben Fleur
mama van een dochter van 3,5 jaar.
Toen met 2 maanden zwanger.Volgende maand 2 jaar bezig voor een 2e kindje,maar tot nu toe ben ik niet zwanger.We hebben 2 IUI's achter de rug.
Ik vond hjet heel heftig allemaal,dus deze maand even geen IUI,geen hormonen spuiten,geen ziekenhuis bezoek.En ik vind het wel erg lekker,december is altijd al een drukke maand,en dan ook nog IUI erbij,dat kon ik even niet aan. Volgende maand gaan we er weer tegen aan.
sterkte en groetjes Fleur

Hallo allemaal!
Thanx voor jullie reacties.
Ook al leven sommige mensen in de omgeving met je mee, toch is het soms erg moeilijk om aan te geven waar je het allemaal moeilijk mee hebt.

Natuurlijk zullen de hormonen hierin een grote rol spelen. Kan gewoon niet veel andere dingen erbij hebben.

Mijn 1e zoontje is trouwens na 7 maanden geboren. Veel te vroeg en veel te klein. Hij heeft een maand in het ziekenhuis moeten blijven. Al met al geen leuke start gehad.

En ik vind het nu vaak zo moeilijk om op kraamvisite te gaan bij mensen die gewoon lekker thuis zijn met de kleine.

Mijn zoontje lag ook niet bij mij in de buurt, dus ik heb het showmoment gemist. Behalve mijn man en ik mocht er niemand bij hem komen. Dus alle kraamvisite hebben door het glas van een afstandje moeten kijken.

Ik wil zooooooooooooooo graag dat het nu anders verloopt! Ik wil ook kunnen pronken met mijn baby!

Zo ben weer ff een stuk kwijt!
Dat lucht vast weer lekker op!

Iedereen wens ik uiteraard een heel gelukkig 2011 en mogen ieders wensen maar uitkomen!!

Anita

Terug
Bovenaan