voorstellen

Hoi dames,

Ik ben 25 jaar en ben nu zwanger van mijn 1e kindje. Ik ben super blij. Ik zou het graag tegen iedereen willen zeggen, maar eerst de drie maanden afwachten..

ik drukte op een knop en mijn bericht stond er al :S

Dus ga hier maar even verder met tikken, anders moet ik weer een nieuw bericht maken.

Maar als het goed is ben ik rond 16 september uitgerekend.

Iedereen gefeliciteerd trouwens met hun zwangerschap en geniet ervan.

Liefs Vlinder

Gefeliciteerd Vlinder!!
Spannend he, wij waren ook meteen heel blij maar wij konden het dus NIET voor ons houden haha. Heb je al last van kwaaltjes?

Het is zeker spannend.

ik was de laatste tijd erg moe en nu nog steeds.
De afgelopen drie nachten als ik in bed lag voelde ik me een beetje misselijk en had ik spijt wat ik 's avonds had gegeten. bijv. chips. Maar dacht eerst dat het kwam omdat ik ongesteld moest worden.

Het is ook erg lastig om mijn mond te houden haha..

Heb jij last van kwaaltjes?

liefs

Ik ben ook al een paar weken erg moe, vlak voor ik ongesteld moest worden erge buikpijn en toen dat wegtrok kreeg ik daar een zwaar gevoel in m'n onderbuik voor terug. Af en toe wat misselijke vlagen ook. Voordat ik de test deed had ik daar dus al last van, dus 9 dagen terug maar eens getest. Klinkt best herkenbaar dus!
Liefs

Gefeliciteerd Vlinder!!! Gezellig, aangezien ik ook 25 jaar ben en zwanger van m'n eerste. Woon je ook in Noord-Holland? En was het gepland? Bij mij namelijk niet haha, maar ben er wel blij mee!!

Misselijkheid is nu over, en de leuke tijd gaat beginnen, ik ben 11-09-11 uitgerekend en nu net de 12 weken voorbij.

Geniet lekker van je zwangerschap, het is een kadootje/

Terug
Bovenaan