voorstellen

Hoi allemaal,

ik ben Natasja, trotse mama van Tijn (14-1-2009) en Wout (12-4-2010). We wilden graag een derde kindje maar hadden nooit vewacht dat het alweer zo snel raak zou zijn. Ik heb nu een week of 2 terug een test gedaan en die was positief. Geloofde er niets van want ben bij de oudste 2 heel erg misselijk en moe geweest in het begin en had het vooral bij Tijn vanaf dag 1 door. Ik kon afgelopen vrijdag bij de gyn. terrecht voor een echo (op de 2e verjaardag van onze oudste) en blijk al 13 weken zwangr te zijn. Wat een cadeautje zeg! Niets gemerkt (nou ja, heel moe maar dat vond ik logisch met 2 kleintjes onder de 2). Ik heb 22 juli als datum meegekregen maar krijg volgende week vrijdag een groeiecho omdat ze het na de 12 weken niet meer precies kunnen bepalen (en ik maar 1 keer ongesteld ben geweest sinds Wout en dus geen datum heb)

groetjes Natasja

Nog sneller dan road runner!!
Hoop dat je niet te veel gedronken hebt tijdens al die feestdagen, maar ja, gebeurd is dan maar gebeurd!
Wel leuk voor later die drie zo dicht op elkaar, voor nu lijkt het me heel pittig (maar wel heel leuk)

Veel geluk!

Kim

Terug
Bovenaan