Voorstellen

Hoi allemaal,

Ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is Sylvana, 26 jaar oud en ik ben nu 7 weken en 3 dagen zwanger!

We zijn ruim 2 1/2 jaar bezig geweest en vorig jaar begonnen met onderzoeken van het sperma van mijn man. Daar kwam uit dat hij zeer weinig bewegend zaad heeft en dat de kans op een spontane zwangerschap erg klein zou zijn. Begin Januari voor het eerst naar het ziekenhuis geweest voor een gesprek en vervolgonderzoeken.
Op de dag dat ik ongesteld moest worden had ik ook bloedverlies maar het was heel weinig van want ik normaal gewend was en ook veel korter. Daarna bleef ik me ook wel raar voelen, zere borsten e.d. dus toch maar een test gekocht en daaruit bleek dat ik zwanger was! Helemaal door het dolle heen natuurlijk!

Nu heb ik last van vermoeidheid en misselijkheid maar ik heb het er allemaal voor over!

Ik hoop met leuke meiden in gesprek te komen die net als wij in verwachting zijn en in September ons kindje verwachten.

Liefs
Sylvana

Sylvana, wat een super goed bericht en wat een geweldige start van 2011 toch!
tja je hebt maar een zaadje nodig ;-)

Maar gefeliciteerd! geniet van je zwangerschap, we hebben al een leuk clubje !!

groetjes

Hai,
Leuk nog een mammie in spee erbij..Geweldig he zwanger zijn..ik zeg ook altijd dat ik alles ervoor over heb.
Je loopt bijna gelijk met mij zit op 7w2 d nu.

groetjes. Nice

super gefeliciteerd,spannend hoor.wij zijn ook meer dan 4jaar bezig geweest.ik ben als het goed is nu 7wkn en 4 dgn.en alle kwaaltjes krijg je er gratis bij meid.
groetjes mari

Terug
Bovenaan