voorstellen

Ik ben 33 jaar en zwanger van onze 3e. Onze oudste zijn 4 en 2 jaar.
tis nog heel onwerkelijk. Ik voel me in mijn hoofd en lijf totaal niet zwanger.
Zijn er nog meer mensen zonder klachten? Het maakt me onzeker.
Ik denk dat ik 5 weken zwanger ben...
(zie mijn topic moeilijk)

Iedereen hier gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst!
 
Hey blabla,

Heb net even snel je topic gelezen, want ik had hem namelijk nog niet gelezen,maar ik denk dat je man wel bij zal draaien dat heeft gewoon even ze tijd nodig. Maar in ieder geval bij deze van Harte gefeliciteerd en welkom.

Ik ben nu 7.5 week en ik heb helaas aardig last van misselijkheid,vermoeidheid en onwijs gevoelige borsten maar ach het is uit eindelijk voor een goed doel!!

Liefs Miranda
 
Bij mijn eerste zwangerschap echt totaal geen klachten gehad...nu ben ik al een week misselijk (nog niet zo erg dat ik moet overgeven) en vreselijk moe...
 
Gefeliciteerd!! Je hebt dus getest.... Je man draait vast en zeker bij, zijn reactie viel me nog mee, zoals je schreef in je andere topic.

Hier zijn de kwaaltjes ook veel sterker aanwezig dan bij m'n eerste zwangerschap... Kan echt regelmatig gewoon wel huilen van vermoeidheid... Flink misselijk, al hoef ik niet vaak over te geven, mischien 3x per week hooguit. Maar dat weeïge gevoel de hele tijd, Pfff zere borsten en buikpijntjes... Het hoort er allemaal bij, maar wat luxe was het, bij de eerste, dat ik gewoon kon gaan liggen als ik daar zin in had...

Mijn miniman van 2 heeft besloten dat hij ( en ik) helemaal niet hoeven te slapen tussen de middag. Hoop dat t even een fase is, want vind hem eigenlijk nog veel te jong om niet meer te slapen...
 
hoi bla bla van harte gefeliciteerd . je man zal wel bij trekken hoor. geef hem ff tijd.
groetjes esther
ps: zelf ook derde keer zwanger van in totaal de vierde.
 
Gefeliciteerd.

Hier ook helemaal geen kwaaltjes. Maar ben pas 5 w 5d. Wat niet is kan nog komen. Bij de eerste kreeg ik ook pas later last van misselijkheid.
 
Ik ben pas de laatste 2 weken behoorlijk misselijk, ervoor een beetje, nu veel erger... Ach, over een week of 3 wordt dat hopelijk weer minder.. Vind de vermoeidheid lastiger.
 
he blabla, je hebt dus getest en positief! Proficiat!! Ik heb je vorige post nog niet bij gelezen, maar ik hoop voor je dat je man er over een tijdje net zo van kan genieten als jij!

Ben nu 8,4 weken zwanger en ik heb nergens last van. Dus ook hier geen zwanger gevoel, maar ik heb twee dagen geleden wel mijn kindje met kloppend hartje en al dapper bewegend (!) gezien op de 1e echo. Ook ik was onzeker, maar blijkbaar zit het helemaal goed! No worries en gewoon lekker van dag tot dag leven (makkelijk gezegd he?) Geniet!
 
Terug
Bovenaan