Voorstellen...

Hallo allemaal,

Ik ben Victory en ik ben momenteel 6 weken zwanger (ga volgende wk de 7e wk in) en tot nu toe gaat alles goed.
Wel heb ik wat opstartproblemen gehad, ik heb flinke griep gehad met kriebelhoest. De griep is inmiddels weg, alleen heb ik nu al ruim een week last van kriebelhoest. Iemand nog tips?

Verder af en toe een beetje misselijk en duizelig en ontzettend moe, maar ik mag niet klagen! (Het heeft bijna 2 jaar geduurd bij ons om in blijde verwachting te zijn van ons eerste kindje!)

Hoe gaat het met jullie tot nu toe en wanneer zijn jullie uitgerekend in december? Ik ben ongeveer 12 december uitgerekend en heb a.s. 4 mei mijn eerste echo, dus ben behoorlijk zenuwachtig en hoop dat alles goed is!

Groetjes Vic

van harte victorie,
ik ben zelf nu 7 weken zwanger, denk ik, en mag volgende week donderdag voor een echo, vind het ook reuze spannend, heb hiervoor 2 miskramen gehad, dus alles wat je voelt....
heb overigens al twee gezonde kinderen....
afwachten hoe het verder zal gaan, succes en tot snel.
groetjes

Hey vic!
Wat fijn dat je zwanger ben!

Ik ook na 2 jaar eindelijk zwanger van ons eerste kindje! Zo spannend! wij zijn ook 10 december uitgerekend.

Wij hebben al 1 echo gehad omdat werd vermoed dat ik een buitenbaarmoederlijkezwangerschap kon hebben, dat is nu gelukkig uitgesloten en alles gaat goed!

Ben vooral erg moe, soms misselijk maar gelukkig niet overgeven...

Succes en iedereen veel geluk en gezondheid vast!!

Terug
Bovenaan