Voorstellen

Hallo Januarimama's,
Bij deze wil ik me even voorstellen, misschien kan iedereen die zich aansluit hier iets over zichzelf vertellen??
Ik ben rond 8 jan uitgeteld denk ik, onregelmatige cyclus dus even afwachten.
Ben al mama van twee prachtige dochters van 2 en 5 jaar.
Liefs van mij

hallo Januari mama`s,

Ik stel me ook even voor.
Ik ben rond 12 januari 2012 uitgerekend met een cyclus van 28 dagen. Ik weet echter precies wanneer de bevruchting plaats gevonden heeft ivm gebruik van Ovu-testen. (2e paasdag).
Ik ben dus nog maar maximaal 13 dagen echt zwangere, maar ja dan ben je nu gelijk 4 weken en 3 dagen (omdat je uit moet gaan van de eerste dag van je laatste menstruatie).

Wij hebben een zoon van 20-12-2007, die is dus bijna 3,5 en gaat tegen de tijd dat de 2e geboren wordt voor het eerst naar school.

Ik heb altijd gezegd voor de buitenwereld: Als de oudste naar school gaat wordt het tijd voor een tweede, nou dat hebben we goed gepland dan :)

Ik hoop dat het snel drukker wordt, anders zullen we nog veel samen moeten kletsen mama-van-2 :)

xx Yvon

Hallo Dames,

Ik ben 9 jan uitgerekend. Iets onregelmatige cyclus maar eisprong is regelmatig ( en voelbaar!) dus weer wanneer ons kindje (met veel plezier!) is verwekt.

En om maar met de deur in huis te vallen:
Ik ben afgelopen najaar eerder zwanger geweest, maar ben na 16 weken bevallen, na de moeilijkste beslissing van ons leven. Op 29 december hebben wij afscheid genomen van onze gehandicapte zoon Barry.

Dit is dus ons 2e kind, maar hopelijke wel de eerste die gezond en levend ter wereld komt.

Ik vind het, zoals jullie begrijpen reuze spannend, maar ik voel me goed en heb er een goed gevoel over.

Groet Mevanne

Hallo,

Ik zal me ook maar even voorstellen! Ik ben uitgerekend op 8 januari van ons eerste kindje. 25 mei krijg ik mijn eerste echo! Ik vind het allemaal ontzettend spannend!
@ Mevanne; Wat een heftig verhaal... Erg verdrietig om te lezen.. Maar wat mooi dat jullie nu jullie 2e kindje verwachten. Ik wens iedereen een goede en fijne zwangerschap toe!
Iemand al last van kwaaltjes?

Liefs!

Hoi hoi,

ik zal mij ook even voorstellen!!
ben nu 5 weken zwanger en 13 jan uigerekend van ons eerste kindje het is zo spannend
ben alleen een beetje misselijk en soms wat duizelig. wens ook iedereen een goede zwangerschap toe

liefs

Hoi Hoi

Ik zal me even voorstellen, ik ben nu 4 weken zwanger en 16 januari uitgerekend, we hebben al een zoontje die 25 mei 3 jaar word super leuk!

ben wel heel erg moe en last van mijn borsten!

Liefs

Hoi,

Mooie en minder mooie berichten!
Ben een moeder van net 31 en we hebben ondertussen 3 kinderen mogen krijgen.
Onze oudste, een dochter, is geboren op 22-12-2005, de 2e is een zoon en is geboren op 21-12-2007, daarna hebben we een miskraam gehad, en daarna is onze jongste zoon geboren op 01-09-2009 en nu dan weer zwanger!
10 januari is onze uitgerekende datum.

Ben sinds een paar dagen misselijk en aan het overgeven, en best moe.
Het zal wel weer 9 maanden overgeven zijn aangezien ik dit bij alle drie de zwangerschappen heb gehad. Daartegen 3 superbevallingen gehad dus dan weet je waarvoor je het doet...

Succes allemaal.
gr. Blije Mama van 3

Terug
Bovenaan