voorstellen

Hoi,

Ik ben zwanger van ons 2de kindje.
ons zoontje is 1,5 jaar en was een maand te vroeg geboren.
Nu dus 33week zwanger van nr 2.
Met de 20w echo bleek dat het kindje een hazenlip heeft.
Ik zie enorm tegen de bevalling op. Ben bang dat alles van de eerste zwangerschap zich zal herhalen. (zwangerschapsvergiftiging)
De tijd zal het leren..

Zijn jullie ook zo zenuwachtig?

Hoi! Welkom haha,

Ik heb ook een speciale echo gehad om te kijken of ons ukkie een hazenlip had omdat dit in de familie wel veel voor kwam. Maar dat konden ze voor ons uitsluiten. Kan me voorstellen dat het verontrustend voor je is maar hey ze kunnen dat tegenwoordig super mooi opereren :)

Hmpff zwangerschapsvergiftiging, dat is zeker ff schrikken. Hoop ook voor je dat dat zich niet weer herhaald. Als je het niet vertrouwd zou ik er gewoon op aandringen dat ze je bloed extra controleren.

Ben zelf ook bang dat alles van de vorige bevalling zich weer herhaald. Hoe dichterbij het komt hoe zenuwachtiger ik wordt. Heb toendertijd een fluxus gehad ( bloeding na de bevalling ) en daarvan was ik zo suf dat ik uiteindelijk even van de wereld was nog een week moest blijven en een aantal zakken bloed gekregen heb. Dat herstel heeft echt maanden geduurd. Gelukkig krijg ik dit keer een waakinfuus, dan kunnen ze de bloeding gelijk smoren als 't weer zou gebeuren.

Sterkte meis! Nog een paar weekjes

liefs

hey meid...
Ten eerste welkom hier,

Ik kijk ook een beetje tegenop van de rug- en beenweeen die ik toen had en de bloedingen erna... dit is de 2e zwangerschap.

Ik kan me voorstellen dat je er op allert dat het niet weer wilt herhalen! idd zoals Joyce al zei, als je het niet vertrouwt gewoon aandringen je bleod te controleren!

sterkte meid!

welkom bij de club en gefeliciteerd :) hopelijk kun je ondanks alles toch nog genieten van de laatste loodjes. Net wat de andere meiden zeggen als je het zelf niet vertrouwt, trek op tijd aan de bel!

Liefs!

ze controleren me nu veel ivm de vorige keer. Dus wat dat betreft geen zorgen :D
Ben alleen bang dat mijn conditie de bevalling niet aan kan.

joyce, fijn dat ze bij jou nu ook alert zijn.
Het is niet fijn om niet goed in je vel te zitten als je je conditie mist. erg frustrerend vooral in de kraamtijd!

Bedankt voor jullie reacties!

Hee meid!

Welkom bij deze gezellige club!!

Ook ik kijk erg tegen de bevalling op, krijg daarom rond de 34 weken een "bevallingsgesprek" met de VK. (mits ik vrijdag niet te horen krijg dat ik een keizersnee krijg ivm placenta..).
Ik mag in dit gesprek aangeven wat mijn angsten zijn en wat mijn wensen zijn tav deze bevalling. Zij gaan dan kijken welke angsten ze weg kunnen nemen...

Misschien is zo'n gesprek ook gunstig voor jou...

Liefs

Welkom hier!!! Ik snap je gevoel, ik herken het niet. Deze zwangerschap druk in de verbouwing gezeten, dus weinig tijd tot nadenken. Nu aan het inrichten en alles kraam klaar maken ;)

Het is idd heel belangrijk dat je vk goed op de hoogte is.

Liefs grote broer

Terug
Bovenaan