Voorstellen

Hallo dames,

Ik wilde mij graag voorstellen aan jullie. Een uur geleden heb ik een positieve test in mijn handen gehad en mag volgens de berekeningen met jullie meekletsen (27-02).

Afgelopen jaar zat ik ook al bij de juli moeders, maar toen heb ik helaas met 8 weken een miskraam gehad.

Daarom kan ik nu nog niet heel erg opgetogen op een roze wolk zitten, maar ik probeer toch te hopen op een goede zwangerschap.

Ik kan het nog niet helemaal bevatten en type nog met trillende handen.....Mijn man was ook aardig dazzled, hopelijk houdt hij wel beide handen aan het stuur ;-).

Verder hoop ik dat we de komende maanden veel met elkaar kunnen delen!

Liefs appeltje
 
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap en snap helemaal dat je nog niet op een roze wolk zit, ik heb zoiets nog niet meegemaakt en ben ook erg onzeker zeker als klachten van mij weg zijn, maar goed het blijft altijd onzeker in het begin.

Succes de aankomende tijd en hopelijk kunnen jullie er snel van genieten!!!!

 
Hay meisje,

Wij zitten nou precies in hetzelfde schuitje..........allebei zouden we een juli-mama worden en allebei hebben we vlak voor de kerst een miskraam gehad...

Maar nu........

Zijn we allebei zwanger!!!!!!!

De gezelligheid van de eerste keer zullen we koesteren en nooit vergeten............

Deze keer voldragen we onze kleine wurmpjes!

We moeten mekaar maar een beetje oppeppen.

Liefs Jessica
 
Hey meid

gefeliciteerd met je zwangerschap.
Hopenlijk kun je ondanks alles een beetje genieten want voor je het weet is het zo voorbij. We gaan duimen dat alles goed gaat dit keer

Liefs
 
Terug
Bovenaan