Voorstellen

Hee meiden,

Ik wou me even voorstellen, ben Miranda 20 jaar
en op dit moment 17 weken zwanger.
Van me 1e kindje, en er super blij mee.
Ben uitgerekend op 3 januari.

Jammer genoeg ben ik me baan verloren, maar gelukkig heb ik nu een uitkering kunnen krijgen.
Ben wel weer van plan na me zwangerschap weer aan het werk te kunnen gaan..

Groet Meisje1990

Hoi miranda,

Ik zit in het zelfde schuitje als jou!
Ik ben 24 en ook zwanger van mijn eerste.

Mijn contract loopt per 31 augustus 2011 af en omdat ik een vast contract zou moeten krijgen en het niet goed gaat met het bedrijf, hebben ze mij er ook uit gegooid.
Ik ben nu 16 weken zwanger en heb ook al erge moeite om een baan te vinden.
Veel gesolliciteerd maar vaak geen reactie en als ik gebeld had, vonden ze vaak iemand anders geschikter.
Als ik dus per september geen nieuwe baan heb dan moet ik ook een uitkering aanvragen, wat ik liever niet wil.
Zelf zou ik per half december met verlof moeten gaan maar waarschijnlijk niemand die mij daarvoor aanneemt...
Dus dat word voor mij waarschijnlijk ook na mijn zwangerschap pas weer werken...

Ik wens jou verder veel succes met je zwangerschap!!!
En hoop dat je je niet te veel gaat vervelen zolang je thuis zit :p

Groetjes Cynthia

Hoi Hoi,

Ook ik zit (zoals Miranda al weet) in hetzelfde schuitje.Wat is het toch erg dat bedrijven zo in paniek raken als een vrouw zwanger is.
Ook ik heb me aangemeld bij diverse uitzendbureau's, maar wordt meteen in een apart bakje gezet met zwanger erop. Heb me er al bijna bij neergelegd dat ik pas na mijn zwangerschap aan het werk kan.

Ik ben 28 en zit nu in week 17. Ben op 10 januari uitgerekend.

Groetjes

@cynthia86 verveel me thuis wel af & toe, omdat altijd werkte. Maar ik vermaak me gelukkig wel met kleertje kopen voor de kleine

@Alinda1983 Jah, ik ken het je wordt gewoon in een hoekje gegooid.
Werd laatst gebeld voor een sollicitatie gesprek, en die vrouw was positief tot dat ik er vertelde dat ik zwanger was.
En was het gauw sorry dan kunnen we je niet aannemen.. Ik snap ook niet waarom ze in paniek raken want we kunnen nog steeds bijna alles wat we voor de zwangerschap ook konden

Jemig meiden, wat een gedoe met die werkgevers zeg!! Niet bij de pakken neer gaan zitten hoor! Dit komt vanzelf goed. En anders lekker je vrije tijd gebruiken om van de zwangerschap te genieten en pas na je bevalling weer aan de slag gaan. Heeft ook zo z'n voordelen :)

Hi dames,

Wat een rot situatie en ronduit belachelijk je bent zwanger niet ziek en wilt actief deelnemen aan de maatschapij. Nu ben je 'gedwongen' uitkering te ontvangen...echt oneerlijk.

Nou ja van de postitieve kant bekijken, je kunt genieten van je zwangerschap, rustig aan doen. Zonder stress je klaarmaken voor de baby.

Terug
Bovenaan