Voorstellen

Hallo Allemaal,

Wij kwamen er vd week achter bij de huisarts dat we in verwachting zijn van ons 2de kindje. Tis allemaal heel onverwachts omdat ik gewoon de pil slikte. We moeten ook nog een beetje aan het idee wennen.

Volgens de verloskundige ben ik nu ongeveer 5 wk zwanger vandaag heb ik al een termijn echo gehad daar is mijn baarmoeder op te zien en een zwart vlekje wat het vruchtje is. Nu moeten we 30 augustus voor de intake en krijgen we de 2de echo om te kijken hoever we precies zijn.

Vindt het leuk om met jullie mee te kletsen en op de hoogte te blijven hoe het met iedereen gaat.

Liefs RH

Hoi RH,
Spannend en even omschakelen inderdaad als je er niet op gerekend hebt! Maar ik denk dat het idee wel zal wennen. Hopelijk past de zwangerschap op dit moment wel in jullie leven.
Hoe oud is jullie eerste kindje?
Gefeliciteerd en hopelijk een fijne zwangerschap!
Liefs Bowi

Hoi Bowi,

Weet je wat het is we zijn een hele tijd bezig geweest voor een 2de en dat wilde niet lukken. December 2010 besloten we om er mee te stoppen vanwege de druk en ook omdat mijn man zich te oud begon te voelen. Ik was heeeel erg verdrietig en heb het een plek gegeven en toch besloten we dus samen om weer met de pil te gaan beginnen. En nu ben ik dus zwanger door de pil heen waarschijnlijk vanwege dat ik last heb gehad van mijn darmen dat de pil onbetrouwbaar was zei de HA. Dus het is echt ff slikken ook vanwege het feit dat ik het net had afgesloten. Maar diep van binnen ben ik wel voorzichtig blij en ook hopen dat het goed gaat.

Daarom hebben we een vervroegde echo gehad maar ben ook maar net zwanger was niet echt veel op te zien. Wij hebben een zoontje die wordt eind augustus 4 jaar.

Liefs RH

Terug
Bovenaan