Voorstellen

Hallo meiden,

Ik las toevallig wat op het zwangerforum over de mamaclubs en was hier eigenlijk nog niet geweest, dus bij deze.

Ik ben 25 jaar en op dit moment in verwachting van mijn eerste kindje. Dit is mijn 2e zwangerschap, maar helaas heeft de eerste niet langer mogen duren dan 8 weken. Inmiddels zit ik morgen op 27 weken en ben op 3 januari uitgerekend! (Het zou dus ook nog een december kindje kunnen worden, maar dat merken we dan wel).

Dus hallo andere a.s. januari moeders :)

Liefs

Dankjulliewel!

De eerste 3 maanden heb ik in onzekerheid geleefd (m.b.t. de eerdere miskraam) en was ik ontzettend moe en misselijk. Inmiddels voel ik me hartstikke goed, alleen mijn steeds zwaarder wordende lijf (ben inmiddels 12 kilo aangekomen) zit me soms wel in de weg ;-)

Het is een jongetje :)

Liefs

Hallo!

Ik ben nu 24 weken zwanger en begrijp heel goed dat de eerste maanden van je zwangerschap niet zo leuk waren. Ik ben twee keer zwanger gweest voordat het deze keer goed mocht gaan.
Gelukkig gaat het nu goed, leuk he!

hoihoi welkom
volgens mij zijn er hier helaas wel meer meiden waar het een keer mis is gegaan. ook bij mij. ik ben zwanger van de tweede. maar in maart is het eerst een keer mis gegaan met ongeveer 7 wk. dus herken je gevoel wel een beetje

Dankjewel en ja ik lees het hier inderdaad wel meer. Ik vind het alleen maar fijn, want in die periode voelde ik me erg alleen in mijn verdriet. Omdat niemand in mijn omgeving het had meegemaakt had ik ook niemand om erover te praten, heel vervelend... En nu kan ik dan ook meelezen met ervaringen van anderen, dat geeft me toch wel veel hoop, al had ik me misschien eerder moeten aanmelden op de forums hier ;-)

Maaaaar nu gaat alles goed en daar gaat het uiteindelijk om :-D

Liefs

Terug
Bovenaan