Voorstellen

Hallo meiden,.

Ik ben sheila en ben 2 weken geleden getrouwd 1 oktober,. En ben due ochtend erachter gekomen dat ik zwanger ben de eerste ronde meteen raak! Nooit gedacht zo snel maar zo blij!!!! Mooiste cadeau was binnen! Daarna 2 weken op honeymoon geweest gister terug gekomen en volgende week maandag naar de verluskundige voor de eerste echo! Heeel spannend dan krijg je pas echt de bevestiging! Donderdag komt een vrouw van moeders voor moeders waar ik graag aan mee wil doen! Nog meer meiden die hier aan mee doen?

Liefs
 
Dubbel gefeliciteerd ;-)

Ik heb met een eerdere zwangerschap meegedaan met moeders voor moeders, maar dit vroegtijdig moeten afbreken i.v.m. een miskraam. De 2e keer zat ik nog zo in de onzekerheid in de periode dat je mag meedoen met moeders voor moeders (6 t/m 16 weken zwanger) dat ik me niet weer heb opgegeven.

Het is natuurlijk prachtig om anderen te helpen, dus lekker doen zou ik zeggen :)

Liefs
 
Gefeliciteerd.

Zodra ik wist dat ik zwanger was heb ik me ook gelijk aangemeld voor moeder voor moeders. Ik doe nu al 4 weken mee en het is echt een kleine moeite.

Succes met je zwangerschap

Groetjes Joyce
 
van harte ,
ik heb in mijn vorige zwangerschap ook mee gedaan maar nu heb ik er voor gekozen om niet mee te doen ik ben heel beroerd geweest . Maar het is super dat je mee doet .
geniet er lekker van .
groetjes evelien
 
Gefeliciteerd.! Wauw wel een schitterend trouwkadoo ..
Was jammer genoeg te laat met moeders voor moeders, me volgende zwangerschap wil ik er wel aan mee doen ..
Geniet ze .!

Liefs Meisje1990
 
Terug
Bovenaan