Voorstellen

Hallo dames,
Ik lees 'stiekem' al een tijdje mee met de januariclub, maar heb me net pas ingeschreven,
Ik ben Suus, 31 jaar, en 33 weken zwanger van mijn 2e kindje. Ik heb al een zoontje van bijna 3, en
deze keer verwachten we een meid.
We weten al dat de beeb in week 39 met een geplande KS wordt gehaald, omdat de placenta geheel voor de baarmoedermond ligt.
Nog 2 dagen werken en dan mag ik met verlof, waar ik best naar uitkijk.
Ik hoop dat ik met jullie mee mag leven de komende weken, op naar de laatse loodjes!
Groetjes, Suus

Welkom in januari clubje!

Toevallig uitgebreid met vriendin over keizersnede gehad. Weet jij of de baby bij je man/vriend op de borst mag als ze eruit wordt gehaald?

Geniet van je verlof ik moet nog 2weekjes werken ook 33weken nu.

Groet Lucy

@Lucy : Eigenlijk heb ik zover nog niet nagedacht. 27 december moeten we weer op controle en dan wordt als het goed is ook een datum gepland en wordt de KS verder besproken. In principe is natuurlijk met de kleine niets mis, dus het zou wel leuk zijn voor mijn man.
Ik zie er wel onwijs tegenop trouwens. Niet tegen de ingreep zelf, maar alles eromheen.
Sterkte met de laatste loodjes op je werk!

@Lucy, ik lees net je vraag, toevallig is het afgelopen week tijdens de borstvoedings cursus ter sprake gekomen omdat iemand met die vraag kwam.
De cursus leidster zei toen dat het nog niet gebruikelijk was in elk ziekenhuis maar dat het wel steeds meer werd gedaan. Je kan er dus specefiek naar vragen of ze daar rekening mee willen houden. En dan moeten ze dat wel doen. Als het verder met moeder goed is mag het zelfs even bij moeder ter hoogte van de schouder liggen, en daarna dan even bij papa op de borst.
Dus goed aangeven bij het ziekenhuis!!!

Succces
liefs Fiona

Terug
Bovenaan