Voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo!,

Ik ben nichelle en ik benn 23 jaar en heb mij vandaag na een paar keer het forum al te hebben bezocht ingeschreven. Iedereen bij mij in de familie is "jong" moeder geworden (mijn moeder was 17). En sinds een paar maanden is het bij mij ook gaan 'kriebelen' alleen wil mijn vriend er nog niet aan. Ik vind het af en toe lastig om hier mee om te gaan maar ik respecteer hem daar wel in, alleen wat ik niet zo goed weet is of ik het nu moet laten rusten of dat ik het er wel over moet hebben met mijn partner.

Het lijkt me een fijn en gezellig forum om te kletsen met jullie allemaal dus ik wil jullie bij deze vast zeggen,

Thans for having me!

Hey Nichelle,

Welkom, klets lekker mee met ons. waar kom je vandaan?

groetjes Heppy

Hai Nichelle,

Welkom! Ik zou wel nog eens met je vriend gaan praten, jou gevoelens zijn immers ook heel belangrijk en het is ook goed om dat bespreekbaar te maken maar ik vind wel dat je er allebei voor 100% voor moed gaan dus als je vriend nog niet wil dan zou ik toch nog even wachten en zeker niet pushen.

Ik hoop dat jullie er samen uit komen!
Sterkte! Groetjes Lynn.

Thanks heppy! Ik kom zelf uit Almere en jij?

Dankjewel Lynn, ik zal het er zeker met hem erover hebben maar pushen wil ik zeker niet inderdaad!

Hey Nichelle,

Welkom!
Het is inderdaad goed als je het erover hebt met je vriend. Deel jullie gevoelens met elkaar en een kindje is iets waar je samen voor moet gaan. Ik zou niet te veel pushen en als je vriend er nog echt niet aan toe is, is het (hoe moeilijk het ook is) beter om het even te laten rusten.

Liefs Ram24

Terug
Bovenaan