voorstellen

Hoi,

Alweer een paar weken lees en schrijf ik af en toe mee op dit forum maar het is er nog niet van gekomen om me even voor te stellen dus bij deze,

Ik ben Wendy 28 en al bijna 10 jaar gelukkig met mijn vriend, samen hebben we twee prachtige kinderen. Onze dochter is vlak na haar geboorte helaas overleden, haar longetjes waren niet volgroeid wat een verdriet maar bovenal wat zijn we trots op ons mooie meisje!! Ruim een jaar na de geboortje en het overlijden van ons meisje was ik zwanger van onze zoon! Wat waren we blij dat we wederom zoiets moois mee mochten maken maar ook wat een angst zou dit kindje gezond zijn en bovenal zouden we dit kindje mogen verzorgen en groot brengen? Gelukkig werd twee dagen voor de uitgerekende datum ons mannetje kerngezond geboren! Wat waren we gelukkig trots en blij! Nu ruim anderhalf jaar later ben ik weer zwanger en verwachten wij in oktober ons derde kindje!

Liefs Wendy
 
Lieve Wendy,

Wat een verhaal! Pff...kippenvel! Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie een enorm verdriet hebben gehad en misschien nog wel hebben (af en toe) maar ook dat jullie enorm trots zijn op jullie dochter & zoon!

Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe zwangerschap en probeer er lekker van te genieten!

Liefs Lynn.
 
Hallo Wendy,

Pff dat lijkt me best heftig maar heel mooi dat jullie zo trots zijn op jullie twee kindjes... Gefeliciteerd met je zwangerschap..ik hoop dat je er lekker van kan genieten..

Liefs
 
Terug
Bovenaan