Voorstellen

Hallo allemaal,

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik weet sinds maandag dat ik zwanger ben geloofde het haast niet dus 2 testen gedaan en de laatste met indicator aantal weken. De test gaf toen 2/3 weken aan wat staat voor 4/5 weken zit waarschijnlijk dus al in week 5 ben helemaal happy!! Wel enorm moe en erg bezorgt en onzeker. Heb ook wel last van buikpijn maar heb al gelezen dat meer hier last van hebben toch blijft het super spannend.

gefeliciteed en welkom,

die bezorgdheid en onzekerheid hoort er bij.
zodra je straks de echo hebt gezien dan zal dat stukken beter gaan.

probeer des ondanks toch te genieten.
veel geluk.

liefs Renske

gefeliciteerd en welkom ik weet het zelf ook pas 2 dagen !! heb ook nog regelmatig last van buikpijn meer menstruatie pijnen maar dat is vrij normaal hoor ,,, is dit je eerste kindje ? bij mij is het me 2e kindje

groetjes mandy

Gefeliciteerd!!
Ik weet het sinds vandaag dat ik zwanger ben van ons 2de kindje.
Klinkt raar maar ben blij te lezen dat jullie die pijnen ook hebben want ik herken het niet van mijn 1e zwangerschap en maakte me best zorgen.

Die onzekerheid is niet gek zelfs nu bij mijn 2de ben ik onzeker nog wel meer zelfs. Probeer lekker te genieten en als je eenmaal dat hartje gehoord heb kan het zeker niet meer stuk.

Groetjes Susan

Bedankt voor jullie reacties ben al weer aardig rustig. Ik vind het wel lang duren haha maar moet nog zeker 7 maanden dus weet dat ik het beste gewoon rustig kan blijven en denk inderdaad dat aks ik het hartje me denk een stuk geruster voel.

Terug
Bovenaan