Voorstellen

Hi dames,
Ik lees zo nu en dan mee, maar ben vooral nog actief op november 2011 forum (op FB), aangezien ik vorig jaar ben bevallen van een prachtige dochter Saar. Nu ben ik 18 december uitgerekend! Lekker snel.
Zal proberen wat meer bij te blijven en te schrijven, is tenslotte wel fijn om zo eens lekker bij te beppen over je zwangerschap ;-).
Liefs S

Welkom bij de club Suzanne,

Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Saar en uiteraard met je 'nieuwe' zwangerschap!

Leuk toch, zo vlak bij elkaar?! Fijne dag.

Liefs Lynn.

Ik zie dat je je gegevens hebt toegevoegd aan de UD-lijst.....opzich natuurlijk helemaal goed, maar zou je alleen je gegevens eronder (in een apart bericht) willen zetten zodat ik het lijstje weer compleet maak, we hebben afgesproken dat ik het lijstje bij hou omdat het anders zo'n rommeltje word.

Hopelijk is dit oke! Thanks! Liefs

Van harte welkom en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Schrijf idd gerust gezellig mee!

Liefs Carola

Gezellig dat je je ook heb toegevoegd :). Gefeliciteerd met je zwangerschap! Weet je al wat het wordt? Of blijft het een verrassing? Ik ben vorig jaar 1 dec bevallen van mijn dochtertje Laura en nu 27 december uitgerekend. Ook weer een meisje, dus dadelijk wellicht dec 2011 en dec 2012 mama ( als het geen jan wordt..), ha ha!

Terug
Bovenaan