Voorstellen

Hallo allemaal
Wij zijn in verwachting van ons tweede kindje, een meisje.
We hebben een zoon van 6. Nadat ik een keizersnede had gehad werd ik heel erg ziek, ik bleek een zwangerschapsvergiftiging te hebben. 48 uur doodziek geweest, daarna een huilbaby, door alles kreeg ik een depressie..in ieder geval..lang gewacht met een tweede kindje...Maar nu helemaal gelukkig. Ze zal eind februari ook weer worden gehaald met een keizersnede,
We hebben al een mooie tweede en derde naam ( Julia Maria) Nu nog een mooie eerste naam...Ideetjes zijn welkom.

Hoi Clowntje,

Welkom :) Fijn dat je nu weer helemaal gelukkig bent. Gefeliciteerd nog met jullie tweede zwangerschap.
Jullie hebben al twee mooie namen bedacht.

Misschien Sara(h) of Lara...
Wij krijgen een zoon en de namen hebben wij al. Tot nu toe ook niet meer veranderd :)

Fijne zwangerschap en geniet ervan!

Liefs

Hoi Clowntje!

Het lijkt er op dat de februari groep zich iets gaat uitbreiden :) leuk!

Goed om de horen dat je weer helemaal happy en dan nu een meisje die op komst is!

Maar namen....wat moeilijk.. Ik vond de namen die Vlinder heeft verzonnen wel heel mooi passen bij Julia en Maria. Persoonlijk zal ik dan voor Sara gaan, Sara Julia Maria, klinkt en staat heel mooi hoor!

Wij hebben ook een naam maar die ga ik hier alleen nog niet bekend maken voor het geval er bekenden op de site zijn ;)

Liefs

Terug
Bovenaan