voorstellen.

Hallo iedereen..
Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik kom me eigen ook voorzichtig voorstellen.

Ik ben Mariska. Ik ben 24 jaar en heb een prachtige dochter van 2.5.
Vorig jaar heb ik een miskraam gehad bij 8 weken zwangerschap en in het afgelopen jaar is de relatie met de vader van mijn dochter stukgelopen en ik ben nu sinds kort heel gelukkig met mijn "nieuwe" vriend.
We zijn nog maar kort bij elkaar en hadden het niet gepland maar hadden toch 1.5 week geleden een positieve test in handen.
Ondanks dat de timing niet ideaal is zijn we in de zevende hemel en zien we het echt als een geschenk.
Wel vinden we het erg spannend omdat het vorig jaar is misgegaan maar ik wilde het er zo graag over hebben dat ik me toch voorzichtig hier al kom voorstellen.
Iedereen een fijne zwangerschap gewenst en hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. met mijn dochter heb ik heel veel gehad aan de mamaclub:)

Liefs Mariska.

Welkom bij de club! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Hoezo geen ideale timing? Jullie zijn in de zevende hemel en zien het als een geschenk! Een betere timing kan ik me niet voorstellen! Wel spannend voor jullie na de ervaring van vorig jaar, maar goed, je hebt al een dochter rondlopen, dus je hebt ook gezien dat het goed kan gaan! Probeer lekker te genieten en nogmaals welkom!

Dankjewel..
De timing is niet ideaal omdat ik nog een koopwoning met mijn ex heb maar dat lossen we allemaal op en in november is ons kleine wonder meer dan welkom!! Ben helemaal happy pregnant!! :D

Hoi Mariska,

Wat fijn voor jullie. En met dat koophuis en ex.... dat heb ik ook allemaal meegemaakt en het is allemaal goed gekomen. Laat dat je geluk niet in de weg staan! Uiteindelijk komt het allemaal goed!

Dankjewel!!
Laten het ons geluk niet in de weg staan:) Heb een goede band met mijn ex dus dat regelen we allemaal in goede orde en mijn vriend en ik zijn dolgelukkig met onze zwangerschap:D
Met enige zorg tot week 12 maar toch volop genieten dus:)
Geniet ervan iedereen!!:D

Weet hoe het is Marisjj heb zelf al aantal miskramen gehad dus blij en tegelijkertijd dat stemmetje in je achterhoofd gaat het wel goed?
Maar ja doe gewoon rustig aan en vanzelf komen we wel op dat punt dat we kunnen juichen dan we zeker weten we krijgen een kind! :)

Terug
Bovenaan