voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben een moeder van 2 kids. (van 2 en bijna 4)
Wij zitten er over na te denken om voor de 3de te gaan.
Wie gaat er binnenkort stoppen met de pil? (of ander voorbehoedsmiddel?) En heb je al kids? of is het voor de eerste?

Groetjes

Hoi!
Ik ga morgen naar het Zh om mijn spiraal te verwijderen en daarna hopen we zwanger te worden van een tweede kindje!

X L

Hoi,

Wij zijn net gestart voor een derde kindje. Ik heb een zoon van ruim 3 jaar en een dochter van bijna 1. Spannende tijd weer!

Hai Ellen,

Wij zijn bezig voor een tweede. De oudste wordt in oktober 2 jaar.

Hoe ver zijn jullie in jullie nadenken over de derde? Hebben jullie het besluit al genomen, of is er nog twijfel?

Groetjes,
Melian

we zijn wel zo ver dat we het willen.
Alleen kom ik net uit een depressie..
Daarom willen we wel even wachten tot ik me echt 100% voel. Wel merk ik dat de wens met de dag groter word!
Begin al helemaal na te denken hoe ik het moet hebben dan met school, psz, en een baby!
hahah, En natuurlijk de financieen..

Het liefste stop ik vandaag nog met de pil..
Maar denk dat het Nov, Dec, het pas echt tijd voor ons is... (zegt mijn verstand..;))

Hoi Ellen,

Wij hebben ook heel lang getwijfeld over een derde kindje. Maar ben na een heel lief briefje van mijn man gestopt met de pil.
Ik heb nu mijn menstruatie en ik hoop dat ik 24 augustus as niet ongesteld wordt!
Mijn jongste is nu drieënhalf jaar en de oudste is zeven.
Ik ben zelf 35 dus wil ook niet meer wachten.

Spannend mamajb!!!
Ik zal duimen voor je!
Wel leuk dat je ook voor een 3de gaat!
Dan heb je de 2 oudste ook op school zitten, dat lijkt me ook wel fijn dat je dan alle tijd hebt voor de kleine! Veel geluk gewenst voor je!

He hoi,

Wij zijn net gestopt met de pil en we zouden heel graag een tweede kindje willen hebben. Hebben een zoontje van ruim 19 maanden hij is geboren in dec 2011.
Succes hoop dat je snel zwanger mag zijn.

Liefs

Terug
Bovenaan