Voorstellen!

Hallo,
Ik ben 6 december uitgeteld, maar op 't december forum is het wel erg stil, vandaar dat ik hier al regelmatig mee lees.
Ik heb een dochter van bijna 3, en een zoon van 1,5. We verwachten er een dochter bij. Van de week al 't zolder op geweest om de kleine kleertjes voor de dag te halen, heerlijk! :)
Liefs Vissen

Hallo,
Ik ben ook in december uitgeteld, op de eerste. Maar ik krijg een geplande ks dus het wordt sowieso november. Maar klets maar gezellig met ons mee hoor! Welkom!

Hallo, leuk hoor klets gezellig mee. Daar heel veel op facebook he. Had ik de vorige keer ook. Als je zelf geen Facebook heb of wil is het wel stil :)
Ik heb ook de kleertjes al voor de dag gehaald. Ben zr voor de vak al aan het wassen. Droogt nu nog lekker. Als we terug komen is het eind september dan moeten we misschien hopen op een mooie dag.

Het is in deze mamaclub inderdaad nog steeds gezellig druk! Dus kom er bij:)
Wij verwachten ook een dochtertje, ik ben eigenlijk op 31 oktober uitgerekend maar omdat ik helemaal in het begin uitging van begin november ben ik hier maar gewoon gebleven!
Wij zijn ook zo goed als klaar met alle voorbereidingen. De kleertjes ga ik in mijn verlof allemaal wassen en ook het opzetten van de box moet dan nog gebeuren, maar verder is het af!

Welkom, hier ook van de week kleertjes uitgezocht. Wat is dat dan weer klein spul!

Je ziet idd dat er veel op fb kletsen, hier blijft het redelijk naast elkaar goed gaan. Hoeft dus niet altijd te bijten ;)

Jij hebt de kids dan ook redelijk vlot achter elkaar. Is dat bij jullie ook bewust gekozen? Ik ben zo benieuwd hoe het straks gaat. Om me heen, reageren mensen vooral dat het zo druk is. (Al zijn dat vooral mensen zonder kids.) Verwacht wel dat het aanpoten wordt maar dat het uiteindelijk wel veel oplevert. Hoe ervaar jij dat?

Terug
Bovenaan