voorstellen

dan zal ik maar beginnen...wij verwachten ons vierde kindje. Volgens de echo ben ik rond 15 mei uitgerekend. We hebben twee zoontjes van 6 en 2 jaar en een dochtertje van 5 jaar.

Ik verwacht ook mijn vierde kindje. Ik ben rond 29-05 uitgerekend, maar ik heb pas 24-10 een echo om het zeker te weten. Ik heb drie dochters van 4,5-2-10 mnd.

wij verwachten ons 2e kindje
volgens de echo 21 mei uitgerekend maar dat kon ze pas met zekerheid zeggen bij de 2e echo 23 oktober
erg spannend allemaal weer ! iedereen gefeliciteerd :D

wij verwachten ons 5e kindje, extra spannend na een miskraam een half jaar geleden.... vandaag bij de ha geweest en morgen kan ik de verwijsbrief voor de gyn ophalen. hij zou het verzoek indienen voor een vroege echo.... eind mei is ergens de verwachte datum..... we hebben al een jongen van bijna 11, een tweeling (j+m) van 4 en een meisje van 20 mnd. van alles 2 dus....

Hoi, Wij verwachten ons vierde kindje. We zijn 1 mei uitgerekend. We hebben drie jongens waar elk 20 maanden tussen zit. Ze zijn nu 6,4 en bijna 3 jaar.

Mijn eerste echo was goed. 15 oktober hebben we onze 2 de echo. En 10 oktober een intake.

Hoi! Wij verwachten ons tweede kindje, wij hebben een jongen van februari 2011 als ik het goed heb uitgerekend ben ik 20 mei uitgerekend.
ik heb 28 oktober de echo, ben erg benieuwd, wil wel weten of alles goed is.

Ik ben sinds januari eigen ondernemer, ik heb samen met mijn broer het bedrijf van mijn vader overgenomen, dus tijd om wat rustig aan te doen is er niet bij. Ik lig wel 's avonds al om half 9 op bed!

Leuk dat er meiden bij zitten met grote gezinnen! Ook nog meiden met die uitgerekend zijn van de eerste?

Wij verwachten ook ons tweede kindje, die liet even op zich wachten. Onze dochter is geboren in maart 2010. Uitgerekend eind mei, heb de eerste echo op 16 oktober. Wel spannend als ZZP-er in deze tijd :). Ben een hardloper en hoop dat ik dat nog even vol kan houden!

Terug
Bovenaan