Voorstellen

Ik klets mee met het juli forum, maar ben 30 juni uitgerekend en wss wordt het kindje half juni gehaald. Ik ben nu 12w2d. Dus het lijkt me erg leuk om ook met jullie mee te kletsen.

Na een spannende start, is vanochtend nogmaals bevestigd dat ons kleine meisje goed groeit en lekker beweegt.
Ik heb een zoontje van 13 maanden, dus ben benieuwd hoe dat zal zijn met twee kleintjes in huis.

Hopelijk gaat met jullie ook alles goed.

Welkom in de juni club ;)!

Jij krijgt het vast druk, met je kindjes zo kort op elkaar,
mijn dochter is 2,5 als de kleine komt! Ook half juni.
Weet je nu al dat het een meisje is?!

Maar verder gaat de zwangerschap wel goed?
Een spannende start?

Nou succes en hopelijk gaat het allemaal goed!

Groetjesss

In het begin leek er een herniatie (breuk) in de middenbuik, waar de navelstreng de buik in gaat. Dit zag er niet verkeerd uit maar ook niet goed. Werd gezien met 10 weken en moest iig met 13 weken zichtbaar goed zijn. Erg spannend dus, maar gelukkig was het een week later met 11 weken dus al goed.

We weten het geslacht al omdat we de bloedtest in Amerika hebben laten doen. De NIPT test die in NL vanaf april vergoed wordt.

Verder gaat de zwangerschap goed. Ben erg moe, maar ja dat is soms ook best zwaar met een full-time baan (nou ja 36uur dan) en een kleintje van nu 13 maanden.

Ben zeker ook benieuwd hoe dat straks in juni zal gaan, want ze zitten idd dicht op elkaar. Maar daar hebben we bewust voor gekozen gezien mijn leeftijd. Als jullie tips hebben hoor ik ze graag ;-))

Leuk om hier ook mee te kletsen.

O dat is wel spannend inderdaad! Fijn dat t goed is gekomen!

Leuk dat je al weet wat het word... ik ben ook wel heel benieuwd, van de week maar s ff afspraak maken voor de 20 wkn echo. Vorige keer wisten we niet wat het werd, ik
wil het nu wel weten!

Wat wil de rest hier eigenlijk van de mamaclub ;) ?
Wel of niet weten wat t geslacht is?

T ljkt mij wel handig, een naam bedenken, kleertjes kopen enz.

Jeeeh, ik kan weer meekletsen. Kon ik ineens niet meer. Heet nu wel net even anders, maar herkenbaar.

Welkom blondie, eindelijk lekker kunnen vertellen aan iedereen, heerlijk is dat he. Tijd gaat nu weer ineens veel harder.

En ook nog een lekker jong ventje rondlopen. Mijn zoontje is nu bijna 22 maanden, iets ouder, maar goed, gaan we ook de peuterpubertijd in...zin in :s

Liefs,
Suisje

Inderdaad welkom blondie! Fijn om te lezen dat alles goed is gekomen, wat zullen jullie in spanning hebben gezeten! Maar nu kan je lekker van je zwangerschap gaan genieten. Super leuk dat je na je zoontje nu een dochtertje gaat krijgen!

Wij willen heel graag weten wat het gaat worden. Ben heel erg benieuwd. Ben nu 13 weken, dus nog even geduld tot de 20 weken echo. Binnenkort maar alvast de afspraak maken.
Vrijdag hebben we voor het eerst het hartje gehoord, heel bijzonder! Alles ziet er tot nu toe goed uit.

Groetjes!

Terug
Bovenaan