voorstellen

Hallo allemaal

Ik wilde mij even voorstellen! Ik ben jessica en ben 32 jaar!
Ik ben 20 augustus uitgerekend van mijn 2 kindje! Ik heb een dochtertje van 3 jaar waarbij de zwangerschap een hel was, had h&g en ben daar erg ziek van geweest!
Ben nu 7 wk zwanger van de 2 en ben wel erg bang voor wat komen gaat! Maar wel.blij dat ik zwanger ben! 9 januari voor het eerst naar de gynaecoloog en.ben.benieuwd of allws goed is!
Ik.ben erg moe, en misselijk! Maar kan gelukkig nog wel eten!
Hebben jullie daar ook last van?

Leuk om.contact te hebben met mede uitgerekende

Gr jessica

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben ook zwanger van de tweede, mijn dochter is bijna 3. Wat vervelend dat je zo'n nare eerste zwangerschap gehad hebt. Wat is h&g eigenlijk? Ik heb zelf nog geen last van misselijkheid, begin wel steeds sneller moe te worden. Krijg je 9 januari ook een echo?

Mamace---

Hyperemesis gravidanum google het maar even! Je kan dan.niet tegen het zwangschaps hormoon waardoor je misselijk en braakt niks binnen houd!
En ja ik heb 9 januari de eerste echo! Jij ook??

Gefeliciteerd!
Hopelijk gaat alles nu vlotter dan de vorige keer voor jou.
Ik ben 34 en het is mijn eerste kindje. Sinds augustus 2 maal zwanger geweest, telkens miskraam aan 6 weken. Nu dus voor de 3e keer en 8 januari mag ik naar de gyn. Spannend!
Ik ben uitgerekend voor 15 aug.

Gefeliciteerd!!! En hopelijk dat deze zwangerschap vlotter verloopt. Ik ben 24 en inverwachting van ons eerste kindje dit is wel men 2 de zwangerschap vorige liep uit op een miskraam en ik heb 9 janari men 2 de echo. En ik ben uitgerekend op 6 augustus

Gefeliciteerd! Mijn zusje had ook HG, ze is nu 20w en er gelukkig vanaf, maar weet hoe erg het is.
Ik hoop heel erg voor je dat deze zwangerschap beter gaat! Bij m'n eerste kindje was ik ook heel misselijk en nu bij de tweede helemaal niet, hoop dat jij hetzelfde hebt.

Geniet ervan!

Terug
Bovenaan