voorstelllen

hallo meiden ik heb me nog niet voor gesteld, dus zal ik dat even doen ik ben manuela van beusekom, woonachtig in almere ben nu in me vierde maand dat ik bezig ben om zwanger te worden volgende week is mijn klus week dus duimen maar ik wens iedereen een vrolijk pasen en sucses met het klussen en voor de gene die zwanger zijn van harte

Welkom!
Ik ben dus Kiki, 27 jaar (en ik doe woody woodpecker na, hihi). Ik ben in februari gestopt met de pil en ben nu 2 keer ongesteld geweest. Wat duren die maanden lang, he? Met de pil vlogen ze om, maar nu...
Vrolijk Pasen, Kiki

Hallo Manuela,

Welkom op het forum.Het is leuk om met meiden die dezelfde wens als jou hebben te "praten". Voor mij zijn hier al wat vragen beantwoord, en dat is prettig.Ik zal ook mijn best doen om jouw eventuele vragen te beantwoorden, of gewoon even naar je te luisteren. Hopelijk tot schrijfs en succes met het zwanger worden.
Groetjes Anita

hoi manuela
wat leuk om een plaats genoot te zien op dit forum.
ik kom ook uit almere en ik ben nu 6 maanden bezig om zwanger te worden.
ik hoop dat het ons snel gaat lukken.
ik wens je veel succes met zwanger worden.
groetjes samie

Hoi,ben ook een plaatsgenoot. Ben amper bezog geweest,want het was direct raak. Heb helaas een miskraam gehad dus wacht nu ongeduldig om weer verder te gaan.Ik heb al een dochter van 3. xxx

Terug
Bovenaan