Voorstelrondje!

A

Anoniem

Guest
Goeiemorgen allemaal,

Ik zal mijzelf even voorstellen. Ik ben Leontien, moeder van een dochter van 9, een zoon van bijna 7 en een zoontje van nu bijna 4 maanden.

Ons jongste zoontje is van mijn man en mij samen, de oudste 2 zijn uit een vorig huwelijk van mij. Wij hebben besloten om voor nog 1 kindje te gaan, volgende week is mijn pilstrip op dus daarna gaan we het weer proberen. Ik word niet heel makkelijk zwanger dus nu meteen maar, je weet nooit hoe lang het duurt...

Na mijn 1e dochter heb ik met 22 weken een vroeggeboorte gehad, dat dochtertje is toen overleden. Daarna heb ik de andere zwangerschappen voldragen door vanaf 12 weken hormooninjecties en weeënremmers te slikken. Met daarnaast een paar ziekenhuisopnames is de jongste gelukkig blijven zitten tot 36,5 week. Spannende zwangerschappen dus maar we durven het toch nog aan, het is zo fantastisch mooi!

Na mijn 2e kind(3e dus eigenlijk) was ik gesteriliseerd. Na mijn scheiding kwam ik mijn huidige man tegen(mijn voormalige buurjongen) en toen heb ik een hersteloperatie gehad. Na 6 maanden was ik toen zwanger van Julian, die nu dus 4 maanden is.

Een heel verhaal, genoeg voor nu.

Iedereen succes met zwanger worden!

Groetjes, Leontien

Hoi welkom

Ik ben Natasja
Ik heb een zoontje die deze maand 3 word
14 februari is mijn spiraaltje verwijderd
Zoals je gelezen hebt denk ik
ben ik overtijd maar er is nog geen duidelijkheid

Ik hou ook de nod lijst bij
als je daar op wil mag ik dan je nod
nod = de dag dat je ongesteld moet worden
je leeftijd en welke ronde je zit
dus hoe lang je bezig bent

Het is hier heel gezellig je ziet hoe de meiden je steunen
zie het berichie hieronder dat is toch helemaal geweldig

Je hoeft je niet te schamen met dingen die je kwijt wilt
er is zijn altijd mensen die ook zoiets hebben meegemaakt

veel liefs natasja
nod 5 juni???

O, ik vroeg me al af of NOD eisprong was of ongesteld worden. Maar waar staan de letters NOD voor?

Ik word 21 juni ongesteld, daarna wordt het pas de 1e poging, omdat ik nu nog mijn pilstrip afmaak.

Ik ben 30 jaar.

Groetjes, Leontien

Hey meis,

Welkom op dit forum. Dat je maar je snel zwanger mag raken!
Heel veel liefs xxx isa.

hallo,

ik ben natasjha 25 en heb nog geen kindjes helaas. Ik ben nu ruim een jaar getrouwd en ook al een jaar bezig met zwanger worden. Dit is tot op de dag van vandaag nog niet gelukt. Wel hebben we twee keer het vermoeden gehad dat ik zwanger was maar hebben toen geen testen gedaan omdat we het toen zeker wisten. Achter af is dat niet zo handig geweest want je kunt niets bewijzen niet tegen over familie en vrienden maar nu ook niet bij de gyn.
We zijn nu twee keer bij de gyn geweest en zijn nu allerlei testen aan het doen. Bij mij ziet alles er tot nu toe heel goed uit. Mooie baarmoeder gedoe ovluatie ´s veel hormonen enz. Mijn man heeft anderhalve week geleden zijn bijdragen moeten leveren en op die uitslag wachten we nu. Ook word er bij mij nog een onderzoek gedaan naar mijn cervix slijm. Als of het zaad van mijn man of mijn slijm niet goed is gaan we over tot iui.
Dus ook ik word niet zo makkelijk zwanger we moeten dus maar weer afwachten.
Ik wens je veel plezier op dit forum. en zoals gezegt het is hier heel fijn, je kunt hier lekker je verhaal kwijt en iedereen begrijpt je omdat we allemaal in het zelfde schuitje zitten

groet natasjha

Ja, die onderzoeken hebben wij ook gehad. Bij mijn man was het eerst niet zo denderend, maar een volgende keer dat hij getest was weer wel. Ik had een hersteloperatie gehad, waarvan we niet zeker wisten of hij geslaagd was. De afspraak was, na een half jaar niet zwanger, dan IUI. Juist toen ik   na een half jaar op de wachtlijst was gezet, en ik zo iets had van, nou ja, dan maar de medische molen in en met hulp proberen zwanger te worden, en ik het dus iets meer van me af kon zetten, bleek ik zwanger te zijn.

Dat heb ik de vorige keren ook gemerkt, het duurde naar mijn idee lang voor ik zwanger werd, en juist als ik dacht, nou, dan maar naar de dokter, dit wordt niks, dan was ik zwanger.
Het is een cliché, maar voor mij gold het wel. Ik wil nu ook proberen er niet zo krampachtig mee bezig te zijn als de vorige keren, maar als je eenmaal zwanger wilt worden dan ook meteen...

Ik hoop dat het je gauw lukt!

Groetjes, Leontien

Terug
Bovenaan