Voorstelrondje!!

Hallo dames of nee, aanstaande mamma`s natuurlijk.

hier ook een mamma to be!! Wel van de tweede want heb al een pracht van een dochter van 15 maanden!!

Woon in het zuiden des lands in Limburg en nu bij de tweede lijkt het me erg leuk om in contact te komen met dames die rond dezelfde tijd uitgerekend zijn!!

Als jullie meer willen weten, roept u maar!!

ow ja, ben bijna 30 , hihi!!!

xxx

Hoi mammamedsz,

Gefeliciteerd. Ik ben Noor 24 jaar en zwanger van de eerste. Nu als het goed is 7 maanden en 4 dagen.

Ik woon in het noorden van Noord Holland. Bij Den Helder in de buurt. (Anna Paulowna)

Morgen avond voor de eerste echo. Erg spannend dus
Wanneer mag jij naar de VK?

Liefs Noor

Hey mammamedsz,

Gefeliciteerd!!!

Ik ben chantal 26 en zwanger van de tweede, ik ben nu 4 weken en 5 dagen.
Heb al een dochtertje Noa van bijna 2.

Ik woon in Eindhoven

heb 8 december de eerste echo en weekje later
afspraak bij de vk!!!

Groetjes Chantal

hallo Noor en Chantal!!

Ik mag 10 december voor het eerst naar de VK voor intake maar ook al een korte echo!!

Ik ben dan 8 weken en 4 dagen dus vind het zoo spannend!!

Moet stiekem bekennen dat ze de afspraak ronde 18e en de 22e wilden....en heb gewoon gezegd dat ik dan op vakantie ben!! Schaam schaam!!

hoezo ik ben ongeduldig!! hihi

xxx

Hoi hoi!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wanneer ben je uitgerekend?

Ik ben Raeven en heb al 2 kindjes van 3 jaar en 13 mnd. Ik ben 8 juli uitgerekend.

Groetjes!

Hai,

Gefeliciteerd allemaal!
Ik ben Mariëlla (27) en zwanger van ons 2e kindje en uitgerekend op 20 juli. Vandaag ben ik 4 weken en 6 dagen. Op 11 december heb mn eerste afspraak bij VK en daarna mag ik pas een afspraak maken voor een echo. Hopelijk kan het nog in 2009! Ik woon in Amsterdam. Nog andere mama's to be uit deze omgeving?

Hoi hoi,

Leuk he, allemaal dezelfde onzekerheid en blijdschap. Vind het echt leuk:D

@ Mariellaliza,

Ik kom uit Anna Paulowna. is wel een stuk hoger, Uurtje rijden, maar wel Noord Hollander. Mijn schoonzusje woont in amsterdam, dus kom er regelmatig.

@ mammamedsz

Slecht hoor, zeggen dat je op vakantie ben. Maarre als ik erop was gekomen had ik miss wel hetzelfde gedaan. haha Nu in ieder geval een weekje eerder:D

Liefs Noor

Terug
Bovenaan