voorstelrondje

A

Anoniem

Guest
Hoi dames

nou hier ben ik weer... na drie ben ik toch nog niet klaar met zwanger zijn dus hebben manlief en ik besloten om toch voor een derde te gaan......en wie weet hoeveel er daarna nog komen.
Ik heb dus al 2 boefjes 1 van net 6 en 1 van 3
Tijdens de 2e een aardige zw.depressie gehad maar toen hij 5 mnd oud was er gelukkig op eigenkracht uit gekomen..Betekend voor deze zw. dat ik wel gelijk onder toezicht sta van mijn huisarts en verloskundigepraktijk om erop toe te zien dat dit niet weer zo erg gebeurd.
Vorige maand hebben we mis geschoten en nu is het wachten op deze maand...maandag mijn NOD ben heel erg benieuwd. Geen haast dat scheelt wel genieten is ons motto
tot horens

Welkom, ook wij 'werken' aan een derde maar wil tot nu toe nog niet lukken. Ben nu 9 maanden gestopt met de pil. Onze jongens zijn ook 6 en 3 (de jongste wordt eind okt 4) Suucces met zwanger worden!

Welkom op de site!!!

Wij zijn met de eerste ronde bezig voor ons 1e kindje!! Ik moet helaas nog even wachten op mijn NOD ik denk dat hij rond 21 september is. Dit is mijn eerste maand zonder de pil dus weet nog niet precies hoe mijn cyslus verloopt.

Veel Succes met zwanger worden
xxx

Terug
Bovenaan