Voorteken bevalling?

<p>Hoi allemaal,</p><p>ik ga het toch even vragen, in hoop dat iemand ervaring heeft. Ben over 1,5 week uitgerekend en sinds gisteren heb ik ineens veel zwaarder gevoel in mijn buik. Hele buik voelt anders en als ik harde buik heb zijn ze ook pijnlijker dan eerst. Geen sprake van weeen nog. Heb daarnaast 2 weken opruimwoede gehad maar sinds gisterenavond verveel ik me en ben ik juist helemaal zen geworden. Zijn dit voortekenen voor bevalling??</p>

Ik lees graag mee. Ik ben nu 38 weken zwanger en voel me sinds gisteren avond helemaal niet lekker. Heb een vreemd gevoel in me buik, af en toe steken in mn onderbuik.. En ben super misselijk ineens.. ook heb ik al 2 dagen diarree.. 
Ben benieuwd.. 

Ik lees ook mee! Vandaag 39.5 en toch wel erg benieuwd waar ik op moet letten.
nesteldrang?? Opruimwoede?? Helemaal niet gehad! Nu al drie nachten om twee uur wakker en niet meer in slaap kunnen komen! Als de baby beweegd doet t gewoon zeer! En op af en toe een harde buik en een zwaar gevoel na, lijkt het allemaal nog rustig te zien.
iedereen zegt je voelt t wel als t zover is mja wanneer is dat dan haha. Spannend allemaal! 

Hi, mijn ervaring is dat er niet echt “voortekens” zijn. Ik was ervan overtuigd dat ik zou bevallen met 39 weken, had heel veel van deze zogenaamde “voortekens” maar ben pas bevallen toen ik precies 42 weken was

wat Rooslii zegt inderdaad.
helaas geen voortekenen. Sommigen lopen al weken met klein beetje ontsluiting en ook dat zegt niets.
bij mijn dochter begon de bevalling zelf nadat ik eerst uren voorweeen had (maar die had ik al vaker) alleen nu werden ze na een paar uur niet minder (na douchen enz) was toen 41.5
afgelopen zondag had ik weer heel erge voorweeen in de ochtend en de nachten ervoor ook. Maar na een paar uur toch weer weg. vandaag precies 40 weken. ik ga er voor t gemak maar vanuit dat t sowieso  weekje langer duurt.
heel veel succes. ?het is het wachten waard maar probeer lekker af leiding te zoeken  (ja heeel cliché)?

Tsja eigenlijk zijn er geen tekenen.. sommigen hebben al weken voorweeen of zijn de slijmprop al tijden kwijt.. zelf had ik 2 dagen wat krampen voordat de bevalling begon maar iedereen is anders. Afwachten dus! Goodluck!

Ik had een weekend lang voorweeen voordat de bevalling begon. Ben toen ook mijn slijmprop verloren. Ik voelde me niet perse anders en had ook geen last van nesteldrang oid. Het begon gewoon ineens snachts!

Terug
Bovenaan